Sportmarketing, többféle sportág — 2015/09/16 at 11:50

Az Alibaba nagy dobásra készül a sportpiacon

by

A világ legnagyobb e-kereskedelmi cége belépett a sportpiacra. Internet-alapú technológiákkal készülnek a reformokra.

Az Alibaba a Sina Corporation médiavállalattal és a Yunfeng Capital befektető céggel létrehozta az Alibaba Sports Groupot. A kínai óriáscégek által alapított szervezet először a hazai sportpiac átalakítására fókuszál, de a tulajdonosok ismeretében kétség sem férhet hozzá, hogy hamarosan globális célok elérését tűzik ki.

Jack Ma Yun, az Alibaba alapítója

Jack Ma Yun, az Alibaba alapítója

A cégek kombinációja nagyon erős: az Alibaba komoly e-kereskedelmi és felhő alapú szolgáltatási tapasztalatokkal rendelkezik, a Sina széles online, közösségi és mobil média portfólióval bír, míg a Yunfeng Capital mögött hatalmas tőke áll. Mindezt a szakértelmet szeretnék egybegyúrni egy ügyfél centrikus, online sport platformmá, amelyben a sportmédia, a tartalomgyártás, a jegyértékesítés, rendezvényszervezés és a szurkolói élmények is szerepet kapnak.

alibaba-ping-pong

Az Alibaba az elmúlt fél évben egyre nagyobb érdeklődéssel fordult a sport felé. Többek között a Bayern München és a Real Madrid hivatalos merchandising termékeit is elkezdték árulni az online kereskedelmi felületeiken, valamint az NBA szupersztár Kobe Bryanttel is hasonló partnerségre léptek. Az Alibaba Sports Group létrehozásának híre talán csökkentheti az aggodalmakat, amelyek az amerikai tőzsdére való bevezetés után az Alibaba növekedésének megtorpanása körül alakultak ki.

Forrás: businesswire.com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

napilapok
Sportszemle 2015.09.16.

Friss hírválogatás sportmarketing és sportgazdaság témájú cikkekből.

Close