Sportmarketing, többféle sportág — 2015/07/29 at 16:40

M4 Sport Facebook esettanulmány

by

Nemrég az MTVA elindította az M4 Sport elnevezésű új csatornáját. A közösségi médiában viszont nem, mégis érdemes lett volna figyelniük. A legutóbbi bejegyzésem után ismét egy példa, amiből tanulni lehet.

A történet ott kezdődött, hogy indult ugyan egy M4 Sport nevű Facebook oldal, azonban mint kiderült, ezt egy lelkes néző készítette, nem pedig az MTVA. A szerkesztő pedig (azon kívül, hogy a létrehozásnál számos dolgot rosszul állított be), hétfőn kitett egy postot, miszerint kezdődik a Forma 1 Magyar Nagydíj, ami ugyebár hétvégén zajlott. Erre rögtön érkezett is számos negatív hozzászólás, illetve írás is. Számomra elsőre is gyanússá vált, hogy ez valószínűleg nem hivatalos oldal.

M4 Sport Facebook

Ugyanakkor mégis érdemes lenne az MTVA-nak foglalkoznia ezzel. Egyrészt az eset negatívan hat a csatorna eddig sem fényes megítélésére. Továbbá sok későbbi látogató is azt hiheti, hogy ez hivatalos Facebook oldal, ami megtévesztő.

A megoldás az lenne, ha letiltatnák az oldalt (és készítenének egy hivatalos csatornát). Amit pedig fontos megtanulni: attól, hogy nem vagyunk jelen egy kommunikációs csatornán, még nem biztos, hogy nem folyik ott rólunk párbeszéd. Érdemes monitorozni a közösségi médiát (is), amire kiváló szolgáltatások érhetőek már el.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

napilapok
Sportszemle 2015.07.29.

Friss hírválogatás sportmarketing és sportgazdaság témájú cikkekből.

Close