Nem névadó szponzora többé az MKB Bank a Veszprém kézilabda csapatának, jelentették be múlt héten. Hogy miért érdekes ez? Mert a klub Facebook oldalának nevében is szerepel a pénzintézmény, amit nem olyan egyszerű megváltoztatni, ha egyáltalán lehetséges…
A fő támogatót, támogatókat meg kell próbálni a lehető legnagyobb mértékben kiszolgálni. Feltehetően ez vezérelte a Veszprém KC együttesét is, hogy a Facebook oldaluk nevében is szerepeljen a bank (nem mellesleg a hivatalos weboldal domain címében is), hiszen így jelenleg 145 ezer követő találkozhat a nevükkel nap mint nap, ami kiváló reklám.
Igen ám, de a Facebook oldal nevét 200 like felett már nem lehet megváltoztatni. Pontosabban egyszer lehet kérvényezni, de itt a Facebook dönt. Létezik egyébként még egy trükk, ha sok rajongó kattint a „módosítási javaslat” feliratra, akkor szintén lehet esély.
Érdemes tehát előre tervezni. Az MKB Bank mellett az MVM szintén névadó főszponzora (és marad is) a csapatnak, mégsem szerepelt a Facebook oldal nevében. Vajon hogyan cselekszenek az oldal adminisztrátorai? Mit fog szólni az MVM, ha nem sikerül megváltoztatni a nevet?
Megnéztünk pár másik sportos oldalt is, a Győri ETO KC oldal nevében is szerepel a főszponzor, az Audi neve. (Az is megérne egy misét, hogy nincs egyedi URL cím beállítva és a profilkép mérete sem megfelelő, így kilóg a logó a keretből.)
Azt gondolom fontos apróságok ezek, érdemes szakértő segítségét kérni.
Forrás: Veol, Marketingmorzsák
2 hozzászólás
Pingback: 10 Facebook tipp sportszervezetek számára | sportsmarketing.hu
Pingback: 10 Facebook tipp sportszervezetek számára - MIP Management