Sportszemle — 2015/07/02 at 06:30

Sportszemle 2015.07.02.

by

Friss hírválogatás sportmarketing és sportgazdaság témájú cikkekből.


Az NB I.-es klubok többsége nem teszi kötelezővé a szurkolói kártyát

Váratlanul érte a klubokat a Magyar Labdarúgó Szövetség szerdai döntése, amellyel a klubok kezébe adta a döntést, hogy szurkolói kártyával vagy anélkül is lehessen meccsre járni. Csányi Sándor elnök azzal indokolt, hogy “Elindítjuk a kölcsönös bizalomra építő próbaüzemet”. Mostantól a klubok tehát maguk dönthetnek arról, hogy szurkolói illetve klubkártya nélkül beengedik-e a szurkolókat a stadionjaikba.

Válogatott: otthonról az álmok felé – itt nőtt fel a finnországi hős!

„Sárváron születtem 1988. október 16-án. Az óvodai éveket a Petőfi óvodában töltöttem, így én ott kaptam meg az alapokat. Nagyon szívesen gondolok vissza azokra az évekre, hiszen akkor még minden a játékról szólt. Az sem mellékes, hogy abban az időszakban vettem részt életemben először focitornán, ami elindított egy úton az álmaim felé…” (Részlet a sárvári Petőfi úti óvoda krónikájából)

Hamilton: Sokkolóan rondák az F1-trófeák

Az F1-világbajnok Lewis Hamiltonnak már nagyon elege van abból, hogy időnként vállalhatatlanul ocsmány trófeákat nyomnak a kezébe a futamgyőzelmek után, és ezt a problémáját már Bernie Ecclestone-nak is felvetette. “Az a helyzet, hogy jobb trófákra van szükségünk. Sokkoló, mennyire rosszak a mostaniak. Annyira pocsékul néznek ki, mintha a gokartban versenyeznénk.”

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Fantasztikus tervezés, amely nem csak design munkálatokból, de a szurkolói lojalitás erősítéséből is kiváló.
Ismét robbantott a Nike: az AS Roma új idegenbeli mezén az olasz főváros történelmi térképének vonásai láthatóak!

A 2010/2011-es labdarúgó szezontól számítva feltűnt számomra, hogy a vezető amerikai sportszergyártó egyre kevésbé tartja meg az általa szponzorált klubokat....

Close