Nick Symmonds, amerikai világbajnoki ezüstérmes középtávfutó igazán érti, hogyan csináljon üzletet saját sportolásából.
Az atléta korábban többek között az eBayen adott el reklámfelületet a vállán 11.000 dollárért, az olimpiai kvalifikációs versenyre elhívta Paris Hiltont kísérőjének, valamint indult a Sörmérföld Világbajnokságon is. Emellett véleményét sem rejti véka alá: többször kritizálta már a versenyekre vonatkozó szponzorációs szabályokat, illetve nyíltan felszólalt az orosz melegellenes törvény ellen is egy moszkvai verseny alkalmával. Nemrég egy rövid videóinterjúban mesélt filozófiájáról.
Ebben elmondja, hogy ő nem egy alkalmazottként tekint saját magára, hanem az ügyvezető igazgatója saját vállalkozásának, ami történetesen a sportolása. Korábban azért hagyta el a Nike csapatát, mert kizárólagos szponzorai szerettek volna lenni. Jelenlegi főtámogatója a Brooks viszont megértette, hogy még nekik is előny lehet, ha más partnereket von be. Amikor például az óra szponzorának Soleus) készítettek fotókat, akkor is a Brooks ruháit viselte, így plusz megjelenést generált nekik. Azt is megemlíti, hogy alkalmaz egy fotóst, aki megy vele és folyamatosan profi fotókat készít róla, amit a közösségi oldalain tud használni.
Nemrég elindított egy Rungum nevű saját vállalkozást is, ami koffeines rágógumikat gyárt kifejezetten sportolók számára. Ebben szükséges egy társ is, aki intézi az üzleti ügyeket, amikor 100%-ban a sportra fókuszál.
Amit meg kellene értenie más sportolóknak is, az a gondolkodásmód. Az az időszak ugyanis már régen elmúlt, hogy „kijutottam a VB-re, adjál pénzt én pedig kiteszem a logótokat a mezemre.”