labdarúgás, Sportszponzoráció — 2015/03/04 at 11:50

A focimez szponzorok marketingje

by

Tóth Balázs tegnap reggel Szombathy Pál vendége volt a DIGI Sport Reggeli Start című műsorában. A középpontban a labdarúgásban megfigyelhető mezszponzorációs és mezeladási trendek álltak.

Mekkora részét képezi az európai top klubok bevételének a mezszponzoráció? Lehetnek-e még új belépők, vagy már összeálltak a legnagyobb globális márkák a patinás klubokkal? Milyen szempontok alapján választanak a szponzorok csapatot maguknak? Mi mozgatja a mezeladásokat, mik a trendek a merchandisingban?

Válaszok a videóban!

Tóth Balázs vendégszereplése a Reggeli Startban a focimez szponzorok marketingjérőlA videó megtekintéséért kattints a képre!

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Sportszemle 2015.03.04.

Friss hírválogatás sportmarketing és sportgazdaság témájú cikkekből.

Close