A Facebook már egy ideje teszteli és Amerikában elérhető az ún. Local Awareness hirdetésformátum. A nemrég megjelent, egyelőre csak iOS-en elérhető hirdetéskezelő alkalmazáson keresztül viszont már itthon is tudjuk használni.
De mire is jó ez? Ezzel a hirdetéssel egy adott hely bizonyos körzetében tartózkodó embereknek tudunk célzottan hirdetni. Azt is láthatjuk, hogy az adott körzetben naponta átlagosan hányan szoktak aktívak lenni.
Ezt a megoldást már régóta várják többek között éttermek, boltok, de a sportban is nagy hasznát lehet venni. Néhány ötlet:
- Mérkőzések, versenyek előtt: Mindjárt kezdődik a rangadó, már csak te hiányzol. Szurkolj a helyszínen velünk!
- Mérkőzések, versenyek közben: A szünetben 2-1-re vezet az ellenfél, segíts szurkolni, hogy megfordítsuk. Most a jegy is akciós!
- Szurkolói boltok: Bevezető áron kapható az új mezünk, van már neked? Szerezd be most!
- Stadionlátogatás: Gyere és nézz körbe a világ egyik legmodernebb stadionjában!
- Edzés: Épp edzenek a játékosaink, ugorj be meglátogatni őket, örülni fognak!
Szerinted mire lehetne még használni az új lehetőséget? Te hirdetsz a Facebookon?
Forrás: allfacebook.com, facebooktippek.hu