Sportmarketing, többféle sportág — 2015/02/26 at 11:50

Sportszervezetek, így hirdessetek a környéken járó szurkolóknak!

by

A Facebook már egy ideje teszteli és Amerikában elérhető az ún. Local Awareness hirdetésformátum. A nemrég megjelent, egyelőre csak iOS-en elérhető hirdetéskezelő alkalmazáson keresztül viszont már itthon is tudjuk használni.

De mire is jó ez? Ezzel a hirdetéssel egy adott hely bizonyos körzetében tartózkodó embereknek tudunk célzottan hirdetni. Azt is láthatjuk, hogy az adott körzetben naponta átlagosan hányan szoktak aktívak lenni.

Facebook local awareness

Ezt a megoldást már régóta várják többek között éttermek, boltok, de a sportban is nagy hasznát lehet venni. Néhány ötlet:

  • Mérkőzések, versenyek előtt: Mindjárt kezdődik a rangadó, már csak te hiányzol. Szurkolj a helyszínen velünk!
  • Mérkőzések, versenyek közben: A szünetben 2-1-re vezet az ellenfél, segíts szurkolni, hogy megfordítsuk. Most a jegy is akciós!
  • Szurkolói boltok: Bevezető áron kapható az új mezünk, van már neked? Szerezd be most!
  • Stadionlátogatás: Gyere és nézz körbe a világ egyik legmodernebb stadionjában!
  • Edzés: Épp edzenek a játékosaink, ugorj be meglátogatni őket, örülni fognak!

Facebook local awareness beállítások

Szerinted mire lehetne még használni az új lehetőséget? Te hirdetsz a Facebookon?

Forrás: allfacebook.com, facebooktippek.hu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Sportszemle 2015.02.26.

Friss hírválogatás sportmarketing és sportgazdaság témájú cikkekből.

Close