labdarúgás, Sportmarketing, UEFA — 2015/02/19 at 07:20

Márkát építeni tudni kell: Bajnokok Ligája boltokat nyit az UEFA Ázsiában

by

Licencszerződést írt alá az UEFA és a Marka, amelynek keretében a Bajnokok Ligájára fókuszáló koncepcióboltokat nyitnak a Közel-Keleten. Az első üzlet a tervek szerint májustól fogadja majd a futballszurkolókat és az érdeklődőket.

Hamarosan az ázsiai rajongók is megtapasztalhatják az UEFA Bajnokok Ligája élményét, igaz, csak közvetett módon. A sorozat szervezője ugyanis UEFA Champions League Experience néven Bajnokok Ligája koncepcióboltokat nyit a Közel-Keleten. Az UEFA partnere a megvalósításban a globális márkák számára kiskereskedelmi egységeket üzemeltető Marka.

UEFA Champions League Experience Store bejárat

Az első üzlet májustól fogadhatja a vendégeket az Egyesült Arab Emírségek fővárosában, Abu Dhabiban. A Yas Mall bevásárlóközpontba tervezett shop dizájnját a Bajnokok Ligája atmoszférája, energiája és szenvedélye inspirálja. Az 1600 négyzetméteren elterülő üzletben a hivatalos BL-merchandising mellett Európa top klubjainak ajándéktárgyai is beszerezhetők lesznek a shop-in-shop kialakításnak köszönhetően.

UEFA Champions League Experience Store belső berendezés

Az UEFA Champions League Experience többet nyújt majd egy szimpla kereskedelmi egységnél. A Bajnokok Ligája élményt egy tematikus múzeum teszi teljessé, kiállításokkal, egyedi emléktárgyakkal. Természetesen gondoltak a vásárlásban és nézelődésben megfáradt szurkolókra is, akik a stadionok hangulatát idéző étteremben frissíthetik fel magukat, óriásképernyőn élvezve a Bajnokok Ligája élő közvetítéseit, vagy a sorozat legemlékezetesebb pillanatait bemutató archív felvételeit.

UEFA Champions League Experience Museum

Forrás: UEFA

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Sportszemle 2015.02.19.

Friss hírválogatás sportmarketing és sportgazdaság témájú cikkekből.

Close