Licencszerződést írt alá az UEFA és a Marka, amelynek keretében a Bajnokok Ligájára fókuszáló koncepcióboltokat nyitnak a Közel-Keleten. Az első üzlet a tervek szerint májustól fogadja majd a futballszurkolókat és az érdeklődőket.
Hamarosan az ázsiai rajongók is megtapasztalhatják az UEFA Bajnokok Ligája élményét, igaz, csak közvetett módon. A sorozat szervezője ugyanis UEFA Champions League Experience néven Bajnokok Ligája koncepcióboltokat nyit a Közel-Keleten. Az UEFA partnere a megvalósításban a globális márkák számára kiskereskedelmi egységeket üzemeltető Marka.
Az első üzlet májustól fogadhatja a vendégeket az Egyesült Arab Emírségek fővárosában, Abu Dhabiban. A Yas Mall bevásárlóközpontba tervezett shop dizájnját a Bajnokok Ligája atmoszférája, energiája és szenvedélye inspirálja. Az 1600 négyzetméteren elterülő üzletben a hivatalos BL-merchandising mellett Európa top klubjainak ajándéktárgyai is beszerezhetők lesznek a shop-in-shop kialakításnak köszönhetően.
Az UEFA Champions League Experience többet nyújt majd egy szimpla kereskedelmi egységnél. A Bajnokok Ligája élményt egy tematikus múzeum teszi teljessé, kiállításokkal, egyedi emléktárgyakkal. Természetesen gondoltak a vásárlásban és nézelődésben megfáradt szurkolókra is, akik a stadionok hangulatát idéző étteremben frissíthetik fel magukat, óriásképernyőn élvezve a Bajnokok Ligája élő közvetítéseit, vagy a sorozat legemlékezetesebb pillanatait bemutató archív felvételeit.
Forrás: UEFA