labdarúgás, Sportmarketing — 2015/02/17 at 11:20

Innovatív Twitter kampány az adidastól

by

Ez gyors volt, a Twitter ugyani alig pár hete indította el új funkcióját, a csoportos üzenetküldési lehetőséget. Az adidas a #ThereWillBeHaters kampányának támogatóit kezdte el jutalmazni privát csoportos beszélgetéssel, bevonva néhány Twitteren is jelen levő labdarúgó sztárt, mint a Real Madrid játékosa, Karim Benzema.

A márka 3 szurkolót választ ki, akik a legjobban elkötelezettek a kampány iránt a mikro-blog felületen, ők 30 percet kapnak majd a beszélgetésre. Eddig a kampány elérte a várt számú örvendező tweetet.

Benzema az adidas twitter dm kampányában

A Twitter január 27-én mutatta be a csoportos üzeneteket. Ebben egy időben maximum 20 felhasználó tud részt venni. Ezzel tovább bővült az alternatív kommunikációs lehetőségek száma. Az adidas a Twitter csoportos direkt üzeneteivel kapcsolatot szeretne építeni és elmélyíteni a vásárlókkal.

Nutshell

A múlt héten egyébként a magyar Prezi is előrukkolt egy új termékkel, az egyelőre csak iOS-en elérhető Nutshell nevű alkalmazással. Evvel 3 animálható képet készíthetünk, közben pedig videó is készül, amit felgyorsítva látunk majd köztük. Kíváncsian várjuk, melyik márka használja ki elsőként az ebben rejlő lehetőségeket…

Forrás: Mashable

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Sportszemle 2015.02.17.

Friss hírválogatás sportmarketing és sportgazdaság témájú cikkekből.

Close