labdarúgás, Sportmarketing — 2014/11/27 at 07:10

Szurkolók bevonásával hódít piacot a Manchester United

by

Globális szurkolótáborának még magasabb minőségű kiszolgálása érdekében egy új kezdeményezést indított a Manchester United.

A „United: Live” névre keresztelt platform a klub Thaiföldön, Indonéziában, Kínában és Dél-Afrikában számon tartott 264 milliós szurkolói bázisát hivatott megmozgatni egyedülálló eseményekkel. Ezek az alkalmak két programból állnak majd: „Football Festival” és „Red vs Red”.

United Live

A „Football Festival” igazi labdarúgó és szórakoztató élménynek ígérkezik: Az egész napos rendezvényen a szurkolók megnézhetik a Manchester United történetét interaktív módon bemutató „The Greatest Story Ever Told” filmet, élő zenei előadásokat hallgathatnak, részt vehetnek a Manchester United Soccer School bemutatóján, kérdéseket tehetnek fel a klub legendáinak egy kvízműsor keretében, valamint a Vörös Ördögök szponzorai által felállított szurkolói zónában lazíthatnak. „Football Festival” első körben Bangkokban [Thaiföld], Dzsakartában [Indonézia] és Pekingben [Kína] kerül megrendezésre.

Manchester United szurkolók

A „Red vs Red” pedig egy olyan mérkőzést jelent, amely során két korábbi Manchester United játékos vezeti egymás ellen a különböző országokból összeválogatott szurkolók alkotta csapatokat. Ez a kezdeményezés Bangkokban, Pekingben és Johannesburgban [Dél-Afrika] debütál.

Manchester United United Live in Bangkok

A legelső „United: Live” rendezvényre a december 13-14-i hétvégén kerül sor Bangkokban. A esemény teljes lesz: „Football Festival” és „Red vs Red” is szerepel programban, az utóbbi Andy Cole és Ronny Johnsen csapatkapitányi vezetésével.

Forrás: manutd.com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Sportszemle 2014.11.27.

Friss hírválogatás sportmarketing és sportgazdaság témájú cikkekből.

Close