Mario Balotellit, a Liverpool labdarúgóját sokan kritizálták azért, mert a Real Madrid elleni Bajnokok Ligája mérkőzésen már a félidőben mezt cserélt az Pepével, az ellenfél védőjével. A PaddyPower fogadóiroda azonban meglátta a helyzetben a lehetőséget és egy gerilla akcióval ki is használta!
A Paddy Power fogadóiroda híres a szurkálódós poénjairól. Ha valami nagy port kavaró félreérthető, vagy éppen vicces szituáció történik a nemzetközi sportvilágban, rögtön lecsapnak. Ami egy PR-os rémálma, azt a Paddy Power kreatív gerilla marketinggel gyorsan terjedő víruskampányba fordítja.
Nem menekült meg Mario Balotelli sem, aki nyáron került az AC Milantól a Liverpoolhoz. A szurkolók bizakodással fogadták az olasz csatárt: 50 ezer font értékben vásároltak a nevével feliratozott mezből a bejelentés napján. A szezont azonban gyengén kezdte az egyébként is megosztó személyiségként ismert Balotelli, ezért különösen érzékeny reakciót váltott ki, amikor a Real Madrid elleni Bajnokok Ligája mérkőzésen már a félidőben mezt cserélt az ellenfél védőjével.
A média által felfújt esemény nem kerülte el a Paddy Power fogadóiroda marketingeseinek figyelmét sem. A csapat következő bajnokiján egy pultot állítottak fel az Anfield Roadon, ahol csalódott szurkolók Balotelli mezét cserélték be korábbi liverpooli gólvágók – Rush, Fowler, Owen – felsőjére.
Ha mindez nem lett volna elég ahhoz, hogy mindenki róluk beszéljen, a Paddy Power még egy hatalmas hirdetőtáblát is felállított Liverpool belvárosában, amelyen arra szerepelnek fogadási opciók, hogy Balotelli mire cseréli legközelebb a mezét: bohócjelmezre, láthatósági mellényre vagy rabruhára.
Forrás: blog.paddypower.com
1 hozzászólás
Pingback: Négyen szállnak harcba a FIFA elnöki posztjáért | sportsmarketing.hu