Sportmarketing, többféle sportág — 2014/10/22 at 08:40

A sport társadalmi hatásai témával jön a Sportmarketing Újragondolva Meetup

by

November 13-án nyolcadik alkalommal kerül megrendezésre a Sportmarketing Újragondolva Meetup, amelynek témája ezúttal a sport társadalmi hatásai és a felelősségvállaló gondolkodás. Neves előadók és érdekes programok várják az érdeklődőket.

A félévente jelentkező meetup sorozat következő állomásán választ keresünk olyan kérdésekre, hogy mik a tömegsport rendezvények marketingjének sajátosságai, hogyan építhető be a vállalatok szponzorációs tevékenységbe a felelősségvállaló gondolkodás, melyek a sport társadalomformáló és közösségépítő hatásai, és hogyan vihetők át a mindennapokba a sport által adott értékek.

meetup1402_fb_event

„A sport társadalmi hatásai nagyon aktuális téma napjainkban, a nyugati sportmarketing világban rendszeresek a konferenciák ezen a területen. Nemcsak a közösségi kapcsolatok és a szociális fejlődés erősítése miatt áll a vállalatok, illetve a sportszervezetek fókuszában, hanem gazdasági szempontból is megtérülő tevékenységről van szó. Érdemes tehát Magyarországon is komoly figyelmet szentelni a témának” – nyilatkozta Zsédely Péter a rendezvény főszervezője.

Sportmarketing-Újragondolva-Meetup-jegyzetfüzet

Az esemény népszerű a sportmarketingesek, sportvezetők, sportolók, valamint a vállalati szféra marketingesei  és az ügynökségek körében. A meetupon  Kocsis Árpád (a BSI ügyvezető-versenyigazgatója), Pósfai Gábor (a Decathlon Magyarország ügyvezető igazgatója), Murányi András (a Nemzeti Sport főszerkesztő-helyettese), Kovács Kriszta (sportpszichológus), és Szilágyi László (a Merkapt Zrt. marketing vezetője) fejtik ki a véleményüket. Az UVSE Vízilabda Sportegyesület és az Emlőrák Gyógyításáért Alapítvány közös, a magyar sportéletben ritkaságnak számító kampányát pedig Kiss Andrea (az UVSE PR vezetője) és Gangl Edina (az UVSE és a magyar válogatott kapusa) mutatják be.

A sport üzleti részéhez különböző területeken keresztül kapcsolódó vezető szakemberek speciális tudása és egyéni tapasztalata alapján teljes képet kaphatunk a felelősségvállaló gondolkodásról, a sport társadalmi hatásairól és a tömegsportban rejlő értékekről.

A meetup szakmai partnere a Magyar Marketing Szövetség, amelynek egyik legfrissebb tagozata a Sportmarketing Tagozat.

INFORMÁCIÓ ÉS REGISZTRÁCIÓ

További részletek, jegyinformáció, regisztráció: sportsmarketing.hu/meetup

KORÁBBI MEETUPOK

A korábbi Sportmarketing Újragondolva Meetupok beszámolói, képei, valamint a DIGI Sport Reggeli Start műsorának interjúi megtekinthetők az alábbi linkeken:

Futball marketing – 2014.05.29., Loffice
Sport és innováció – 2013.11.23., Mu Színház
Sport és média – 2013.05.03., Symbol
Sportban az üzlet – 2012.11.28., Mu Színház
Az olimpia marketing szemmel – 2012.05.17., Mu Színház
Sport PR/Sport branding – 2011.11.10., Mu Színház
A sport online/mobil vonatkozásai – 2011.05.26., Fogasház

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Sportszemle 2014.10.22.

Friss hírválogatás sportmarketing és sportgazdaság témájú cikkekből.

Close