Adatvezérelt kampány keretében személyre szabott videókkal és márkázott tartalommal célozza meg a jövő évi rögbi-vb szervezőbizottsága a szurkolókat, hogy teljesíteni tudják céljukat, vagyis 1 millió jegyet értékesíteni a 2015. szeptember 8-i rajtig.
A jövő évi rögbi-vb szervezőbizottsága, az England Rugby 2015 igyekszik annyi információt megtudni a sportág szurkolóiról, amennyi csak lehetséges. Kortól és nemzetiségtől kezdve a megnézni kívánt mérkőzésekig minden adatot begyűjtenek, hogy személyre szabott üzenetekkel – például releváns utazási információkkal, a saját csapatukról szóló hírekkel, vagy a Rugby World Cup Trophy Tour aktuális menetrendjével – érhessék el a szurkolókat.
Többszázezer felhasználó regisztrált már az világbajnokság hivatalos honlapján, és ez a szám csak nőni fog a további jegyvásárlásokkal. Az adatvezérelt kampány nemcsak a szurkolókat látja el releváns tartalommal, hanem a szponzorok hatékonyabb kiszolgálását is biztosítja.
A torna jogtulajdonosa a Nemzetközi Rögbi Szövetség [International Rugby Board – IRB]. Az IRB-hez folynak be a világbajnokság televíziós közvetítési jogdíjai, a licenc díjak, valamint hospitality bevételek. A szervezőbizottság ezzel szemben egyedül a jegyértékesítésből keres pénzt, ezért is olyan fontos számukra, hogy tele legyenek a lelátók a nézőkkel.
Forrás: marketingweek.co.uk