amerikaifutball, Sportmarketing — 2014/10/08 at 11:50

NFL: együttműködésre készülnek a Facebookkal a szurkolói interakció növelésére

by

A Facebook NFL térképe beindította a felek fantáziáját.

Jonathan Kraft, az NFL digitális média bizottságának elnöke és a New England Patriots tulajdonosa a szurkolói interakció növelésére folytatott megbeszéléseket a Facebook vezetőivel. A legnépszerűbb közösségi média oldal rengeteg hasznos információval rendelkezik az NFL-szurkolókról, a liga pedig értékes és keresett tartalmak tulajdonosa. Az érdekek tehát könnyen összeegyeztethetők, hatalmas üzlet van kilátásban mindkét fél számára.

NFL Facebook térkép

Klikk a képre a nagyításért!

A Facebook adatelemzői a 2014-es bajnokság rajtjára összeállították a Facebook NFL térképét, amelyen megyékre [county] lebontva látszik, hogy melyik csapat hivatalos oldalát kedvelik az ott élő felhasználók közül a legtöbben. A Facebook közzé tett egy listát is a szurkolók interakcióira alapozva a szezonnyitó mérkőzés „legközösségibb” pillanatairól.

NFL logó és sisak

Az NFL-nek a közösségi média oldalak közül a Twitterrel van érvényben lévő megállapodása. A Kraft állítása szerint több tízmillió dollár bevételt generáló együttműködés keretében a Twitter összefoglaló videókat küld a felhasználóknak és felügyeli a liga tartalmait. Az NFL tulajdonában lévő tartalmak iránt a Google és a YouTube is komoly érdeklődést mutat.

Forrás: Bloomberg

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Sportszemle 2014.10.08.

Friss hírválogatás sportmarketing és sportgazdaság témájú cikkekből.

Close