Sportszemle — 2014/09/29 at 08:20

Sportszemle 2014.09.29.

by

Friss hírválogatás sportmarketing és sportgazdaság témájú cikkekből.

F1: nehezebben vezethető, de nem gyorsabb autók jönnek

A Formula-1-es szabályok alkotói szerint a sportágat úgy lehetne újra vonzóvá tenni a közönség számára, ha nehezebben vezethetővé tennék az autókat. Ayrton Sennáék idejében ugyanis azért voltak élő legendák a pilóták, mert birkóztak az autójukkal, és amikor kiszálltak, majdnem összeestek. Megoldást 2016-ra ígértek, de az autók felgyorsítása nincs napirenden.

Az UEFA a barátságos meccsekre is ráteszi a kezét

Ismert, hogy sorozatban három sikertelen pályázat (2004, 2008, 2012) után a negyedik csak bejött. Így hazánk, közelebbről Budapest az új Puskás Ferenc Stadionnal labdarúgó-Európa-bajnokságot rendezhet 2020-ban. Pontosabban annak a töredékét, az 51-ből 4 mérkőzést, hiszen a kontinentális szövetség (UEFA) egy frappáns ötlettel az első, 1960-as Eb 60. évfordulóján nem egy(-két), hanem 13 ország stadionjaiba „szórta szét” a viadalt. A selejtezők rendszere viszont még kevésbé világos.

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Harcosok Klubja: marketing a harcművészetben

A Harcosok Klubja versenysorozat szervezőinek meghívására izgalmas szakmai úton vehet részt a Magyar Marketing Szövetség Sportmarketing Tagozata. A következő gála...

Close