küzdősportok, Sportmarketing — 2014/09/26 at 08:50

Harcosok Klubja: marketing a harcművészetben

by

A Harcosok Klubja versenysorozat szervezőinek meghívására izgalmas szakmai úton vehet részt a Magyar Marketing Szövetség Sportmarketing Tagozata. A következő gála alkalmával a szervezet tagjai bepillantást nyerhetnek a harcművészeti marketing rejtelmeibe.

Október 11-én már tizennegyedik állomásához érkezik a Harcosok Klubja versenysorozat. Az érdekesnek ígérkező programot látva egyetlen látogató sem fog csalódni, de az MMSZ Sportmarketing Tagozat tagjainak egészen biztosan exkluzív élményben lesz része. A főszervező ugyanis személyesen vezeti majd végig a társaságot a helyszínen, bepillantást engedve a kulisszák mögé.

Harcosok Klubja 14 plakát

Kispál Balázs szívesen válaszolt a kérdéseinkre is:

Vannak olyan körülmények, amelyek speciális odafigyelést igényelnek a küzdősport események rendezése során?

Szerencsére semmi extra dologra nincs szükség egy küzdősport esemény megrendezése kapcsán. A Szakszövetség által előírt protokollt kell követnünk, azaz megfelelő szakmai tapasztalattal és végzettséggel rendelkező bírói kar, orvosi team, szabvány méretű ökölvívó ring, működőképes fény- és hangtechnika, öltözők, kiszolgáló helyek álljanak rendelkezésre.

Melyek a nehézségei a szervezésnek az eltérő szabályrendszerek egy tető alá hozásában?

Nehézséget az szokott okozni, hogy néha az utolsó pillanatban lesérülnek, lebetegednek a versenyzők, így a korábban meghirdetett mérkőzéseket át kell szerveznünk. Sokszor a rendezvény napján derül ki, hogy kiesik egy harcos. Ilyenkor próbálunk a korábban nevezett versenyzők közül felkérni valakit, hogy vállalja a küzdelmet. Az esetek nagy részben sikerül megoldanunk a problémát.

Miben kell más marketingtevékenységet folytatni a kiemelt támogatásban részesülő sportágakhoz képest?

Barátok, ismerősök, küzdősport múlttal rendelkező vállalkozók támogatják elsősorban a rendezvényünket. A fő bevételi forrásunkat a belépődíjak adják, így arra koncentrálunk, hogy ütős, látványos, színvonalas küzdelmeket szervezzünk, melyek elnyerik a közönség tetszését. A közönségünk főleg a versenyzők szüleiből, barátaiból, sporttársaiból áll össze, így fontos, hogy minél több csapat képviselje magát a gáláinkon.

Harcosok Klubja versenysorozat

A sorozatot a Magyar Muaythai Szakszövetség indította útjára 2011 októberében. A sorozat célja a küzdősportok és az egészséges életmód népszerűsítése Magyarországon, valamint folyamatos versenyzési lehetőség biztosítása a feltörekvő és haladó magyar küzdősportolók részére Thai-box, K-1 és MMA szabályrendszerekben.

A rendezvényeken a gyerekektől a szenior korú harcosokig lépnek ringbe a versenyzők. A szervezők különös figyelemmel vannak arra, hogy hasonló korú, tudású, testsúlyú sportolók kerüljenek szembe a ringben egymással, ezáltal egyenlő esélye legyen mindkét küzdő félnek a győzelemre. A jövőben tervezik külföldi versenyzők és csapatok meghívását is, illetve további szabályrendszerek [K-3, Sambo] felvételét a programba.

A Harcosok Klubja versenysorozat eddigi állomásai során összesen 50 sportegyesület 400 versenyzője vett részt a küzdelmekben, és 8000 néző követte az eseményeket a helyszínen élőben.

A Magyar Marketing Szövetség Sportmarketing Tagozata

mmsz_spm

A szervezet célja összefogni a hazai sportmarketing élet szereplőit, szakmai közösséget építeni és elősegíteni a piaci információáramlást. Ha szeretnél aktív szereplője lenni a kezdeményezésnek, részt venni hasonló rendezvényeken és megismerkedni azonos érdeklődésű emberekkel, akkor várunk téged is szeretettel! Bővebb információ a tagozat tevékenységéről és a tagsági formákról, illetve regisztrációs lehetőség ezen a linken.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Sportszemle 2014.09.26.

Friss hírválogatás sportmarketing és sportgazdaság témájú cikkekből.

Close