Sportszemle — 2014/09/02 at 06:30

Sportszemle 2014.09.02.

by

Friss hírválogatás sportmarketing és sportgazdaság témájú cikkekből.


Sprintben mászna az Everestre

A korábbiaknál gyorsabb, 42 nap alatt teljesíthető csúcshódítást ígér a világ legmagasabb hegycsúcsára, a Csomolungmára egy brit hegyi vezető. Adrian Ballinger forradalmasítani akarja a hegymászóturizmust. “A Mount Everest megmászása meggyorsítható. Lerövidíthető az alaptáborban töltött idő és elkerülhető a csúcson a sorban állás” – véli a hegymászó.

A Puma briliánsan oldotta meg Wenger egyik legnagyobb problémáját

Úgy tűnik, Arsene Wengernek ezentúl nem kell idegtépő küzdelmet vívnia kedvenc, mérkőzéseken viselt kabátjának cipzárjával: az Arsenal új mezszállítója, a Puma egy apró, figyelmes húzással megoldotta a problémát. A londoni klub a nyáron szakított a Nike-val, és bombaüzletet kötött a Pumával (évente 25 millió fontot kap a klub), a német cég pedig igyekszik meghálálni a lehetőséget, a tervezők minden részletre figyelnek.

NB I: ilyen még nem volt, az FTC meccsét látták a legkevesebben

A Nemzeti Sport Online, folytatva a megszokott gyakorlatot, ismét összegyűjtötte az NB I-es labdarúgókluboktól a hivatalos nézőszámokat. A hatodik fordulóban Diósgyőrben, a Debrecen elleni rangadón voltak a legtöbben. Meglepetés viszont, hogy legkevesebben az MTK-FTC-re találkozóra voltak kíváncsiak a helyszínen, a Bozsik-stadionban.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Premier League klubot igazolt a sport témájú közösségi média oldal

A Crystal Palace a Premier League klubok közül elsőként kötött szerződést a Sportlobsterrel, amely a csapat hivatalos közösségi média partnere...

Close