Sportszemle — 2014/08/14 at 06:30

Sportszemle 2014.08.14.

by

Friss hírválogatás sportmarketing és sportgazdaság témájú cikkekből.


Így lehet százmilliárdokat keresni

A recept „egyszerű”: fiatal játékosokat kell venni vagy kinevelni, felfuttatni őket, majd jó áron értékesíteni a nagy kluboknak. A Porto ezt csinálja. Tíz év alatt 614 millió fontot kaszált ezzel a módszerrel.

Montoya: Az F1-nek példát kéne vennie az amerikai sorozatokról

A népszerű amerikai autós sorozatokból kellene ötleteket merítenie a Forma-1-nek ahhoz, hogy visszacsábítsa szurkolóit – véli a korábbi Williams-versenyző, Juan Pablo Montoya.

NB II: akik a Realt és a Barcát is egymás mellé ültetnék

Sajtótájékoztatót tartott a labdarúgó NB II-ben újonc Aqvital FC Csákvár vezetősége. A klub amellett, hogy nagy tervekkel vág neki a bajnokságnak, olyan egyedülálló kezdeményezéssel rukkolt ki, amely nemcsak Magyarországon, de Európa-szerte is kuriózumnak számít.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Világbajnok trackvertising

A világ legtöbbször megosztott reklámja lett a foci vb-hez kapcsolódó, Shakira által előadott ’La La La’. amely a mai napig...

Close