Sportszemle — 2014/08/11 at 06:30

Sportszemle 2014.08.11.

by

Friss hírválogatás sportmarketing és sportgazdaság témájú cikkekből.


Folytatódik a magyar úszósport és a Telekom kapcsolata

Öt nappal a nagy sikereket ígérő berlini úszó Európa-bajnokság rajtja előtt bejelentették: megújítják a Magyar Úszó Szövetség és a Telekom együttműködését, azaz folytatódik a magyar úszósport és legrégebbi partnerének kapcsolata. Jelen megállapodás 2016 végéig szól.

Az MLSZ bemutatta a klubkártya-rendszerét

A jegyvásárlási folyamat megkönnyítése és felgyorsítása a célja a Magyar Labdarúgó Szövetségnek (MLSZ) a klubkártya-rendszer bevezetésével és fejlesztésével – hangzott el a szervezet székházában tartott péntek délelőtti sajtóbeszélgetésen. Sipos Jenő, az MLSZ szóvivője azt mondta, szeptember 15-től már csak a klubkártyával rendelkezők tudnak majd belépőt váltani az NB I-es és Magyar Kupa-mérkőzésekre.

A magyar kajak-kenusok bevették Moszkvát: 17 vb-érem, közte 6 arany

A magyar válogatott 17 érmet – 6 aranyat, 5 ezüstöt és 6 bronzot – szerzett a moszkvai kajak-kenu világbajnokságon. Az olimpiai számokban három elsőség, egy második és két harmadik hely volt a mérleg. Utolsó aranyérmünket a férfi kajakváltó négy fiatalja szerezte Az első döntős napon, szombaton egy arany-, két ezüst- és négy bronzérmet gyűjtöttek a küldöttség tagjai.

Kiborították a jegyárak az angol futballrajongókat

Jövő csütörtökön felvonulnak az angol futballszurkolók a Premier League székháza elé, hogy tiltakozzanak az egekbe szökő meccsjegyárak ellen, és követeljék a „mindenki számára megfizethető futballt”. A megmozdulást – amely a londoni Hyde Park sarkától, a Marble Archtól indul – az FSF, a Futballszurkolók Szövetsége szervezte.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Minden eddiginél élethűbb lesz az angol foci a FIFA 15-ben

A 2018-19-es szezon végéig meghosszabbította együttműködését az EA Sports az angol Premier League labdarúgó bajnoksággal. Az új szponzori szerződés a...

Close