labdarúgás, Sportmarketing — 2014/07/18 at 11:50

A Porto harcossága az új grafikai arculatban is tükröződik

by

Teljesen új vizuális dizájnnal kezd neki a következő bajnokságnak az FC Porto. A katonai ruházatok mintázatán alapuló koncepciót az új mezbeszállító, a Warrior ihlette.

Bemutatta új grafikai arculatát az FC Porto. A portugál klub a katonai stílust idéző, pozitív értelemben vett agresszivitást sugárzó képi elemeket használ majd az elkövetkező két évben. Az új dizájn megjelenik a klub valamennyi hivatalos kommunikációs felületén, így használni fogják a beléptető kártyákon, a meghívókon, a kiadványokban, a honlapon és a stadion óriásmolinóin egyaránt.Pasta FCP Argolas A4 2014A friss irányvonalat a csapat új mezbeszállítója a Warrior [a szó angolul harcost jelent – a szerk.] ihlette. Az erős vizualitás és figyelemfelkeltő dizájn a klub vezetői reményei szerint inspirálja és felvillanyozza a szurkolókat is.Sinaletica-Zoning 2014Az FC Porto eddig is kiemelkedett az átlagos közegből. Az elmúlt két évben az Andy Warhol által teremtett Pop Art stílust használták inspirációként, amely ugyan művésziesebb kinézetet adott a klubnak, de hasonlóan egyedi és rebellis megoldás volt.Bilhete Estadio Dragao 2014Forrás: lpmcom.pt

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Sportszemle 2014.07.18.

Friss hírválogatás sportmarketing és sportgazdaság témájú cikkekből.

Close