A kínai, okostelefonokat gyártó cégóriás elkötelezett szándéka, hogy rövid időn belül megduplázza piaci részesedését az Egyesült Királyságban, amihez egy kiváló marketingkommunikációs formát: a sportszponzorációt választotta.
A siker érdekében a kínai vállalat az Arsenal labdarúgó csapata mellett döntött, akivel 2 éves, a 2015/16-os szezon végig tartó kontraktust kötött, amivel kiegészülvén, és további kommunikációs és promóciós aktivitásokkal próbálja a sales mutatóit feltornászni az öreg földrészen.
A partneri kapcsolatban ajánlatok, tartalomszolgáltatás és márkajelenlét is megjelenik a Huawei részéről, amellett, hogy a digitális és közösségi média csatornák is fejlesztésre kerülnek, illetve újítás következik be egy fogyasztói [szurkolói] adatbázis esetében is, amit az Arsenal fanjai használhatnak majd.
A Huawei a 0.9 %-os egyesült királyságbeli piaci részesedésével csupán a 9. helyen tanyázik a „nagy” gyártók [Apple, Samsung, HTC, LG, BlackBerry, stb] mögött, amely pozíciót az Arsenal segítségével megerősíteni, szebbé tenni.
A kapcsolat kétirányú, mivel az ágyúsok számára ez az első szponzorációs szerződés kínai márkával, ami újabb alternatívákat és új kapuk jelent a klubnak, mivel a malajziai, kínai és hong kongi szurkolói bázist is ki tudják szolgálni az Ázsia túra részeként, amely egy ilyen szerződéssel sokkal egyszerűbben megvalósíthatóvá válhat.
Forrás: arsenal.com