Május 29-én hetedszer kerül megrendezésre a Sportmarketing Újragondolva Meetup, amelynek témája ezúttal a futball marketing a nyári labdarúgó világbajnokság kapcsán. Neves előadók és érdekes programok várják az érdeklődőket.
Bár a magyar válogatott nem kvalifikált a nyár legnagyobb sporteseményére, mégis sok olyan piaci szereplő szemszögéből elemezhetjük a világbajnoki készülődést, aki érintett szponzorként, médiaszereplőként, vagy a labdarúgásba való mély beágyazottsága kapcsán. Választ keresünk olyan kérdésekre, hogy miért a labdarúgó világbajnokság a sportesemények csúcsa a márkák számára, és hogyan használható a futball a marketingkommunikációban egy olyan országban, amely közel harminc éve nem szerepelt a sportág nagy világversenyén, továbbá bepillantást kapunk a fantasy futball világába, amely korántsem az álmodozásról szól.
A sportvezetők, sportmarketingesek, sportolók, valamint a vállalati szféra marketingesei és ügynökségek érdeklődésére számot tartó eseményen Ferencz Enikő (a Coca-Cola My Coke szenior aktivációs menedzsere), Molnár Orsolya (a Heineken marketing brand managere), Hamana Zsolt (a Statzup/TheFantasyFootball.com Chief Media Officere), Jagodits Rómeó (a Magyar Futballmarketing Műhely alapítója) valamint a többek között a Nemzeti Sportot is kiadó Ringier képviseletében Sz. Nagy Tamás (a Nemzeti Sport főszerkesztő-helyettese, Nemzeti Sport Online felelős szerkesztője) és Szelke Barnabás (a Ringier digitális üzletág igazgatója) fejtik ki a véleményüket. Marco Caneira, a Videoton FC két korábbi világbajnokságon szereplő portugál védője egy videóinterjúban beszél élményeiről, míg a meetup moderátori feladatait Szombathy Pál (a DIGI Sport műsorvezetője) látja el.
A meetup szakmai partnere a Magyar Marketing Szövetség, amelynek legfrissebb tagozata a Sportmarketing Tagozat.
További részletek, jegyinformáció, regisztráció: sportsmarketing.hu/meetup
KORÁBBI MEETUPOK
A korábbi Sportmarketing Újragondolva Meetupok beszámolói, képei, valamint a DIGI Sport Reggeli Start műsorában lement beszélgetések megtekinthetők az alábbi linkeken:
Sport és innováció – 2013.11.23., Mu Színház
Sport és média – 2013.05.03., Symbol
Sportban az üzlet – 2012.11.28., Mu Színház
Az olimpia marketing szemmel – 2012.05.17., Mu Színház
Sport PR/Sport branding – 2011.11.10., Mu Színház
A sport online/mobil vonatkozásai – 2011.05.26., Fogasház