A cég története során először változtatják meg globálisan a sült krumpli csomagolását a közelgő labdarúgó világbajnokság alkalmából indított kampány keretében. Az új dobozok egy digitális komponenst is kapnak, hogy vonzóbbak legyenek a fiataloknak.
Futball témájú dizájnra cseréli a McDonald’s a sült krumplijának az ikonikus piros dobozát. A 12 új csomagolástervet utcai művészek készítették és mindegyik aktiválja a gyorsétteremlánc „McDonald’s Gol” elnevezésű, kiterjesztett valóságon alapuló alkalmazását. Mobileszköz kamerájával beolvasva a kódot egy virtuális réteg ugrik fel, ahol a játékosok az ujjukkal juttathatnak egy futball labdát a kapuba.
Az augmented reality megoldás lehetővé tesz, hogy a menüben vásárolt többi termék csomagolása is a virtuális pálya része legyen, például olyan eszközökké változnak, amelyeket meg kell kerülni a góllövéshez. A játékosok megoszthatják az eredményüket a közösségi oldalakon és a McDonald’s számon tartja majd az országok összesített teljesítményét is.
A május 26-án induló akciót a McDonald’s egy micro site-tal, intenzív média megjelenéssel, POS [point of sale – eladóhelyi reklám] anyagokkal és közösségi média elemekkel is támogatja. A gyorsétteremlánc a kampánnyal az „Y generáció” néven ismert fiatal, a technológiai újdonságokra nyitott korosztály körében szeretné erősíteni népszerűségét.
A cég az alábbi videóval próbálja feltüzelni a szurkolókat:
Ha érdekel, hogy milyen kampánnyal készül a Coca-Cola, a Heineken és a Nemzeti Sport a nyári labdarúgó világbajnokságra, akkor gyere el a május 29-i Sportmarketing Újragondolva Meetupra!
Forrás: adweek.com