labdarúgás, Sportmarketing — 2014/05/16 at 11:50

Házon belülre viszi a Bayern München a másodlagos jegyértékesítést

by

A Bundesliga csapatok közül elsőként a bajorok dolgozzák ki a szurkolók által megvásárolt, de fel nem használt meccsbelépők klubon belüli újraértékesítési rendszerét.

A Bayern München 2007-ben kötött megállapodást a Viagogoval a másodlagos jegyértékesítésre, amelyet június 30-tól közös megegyezéssel bontanak fel. A klub belső megbeszélések és a szurkolókkal való egyeztetés után döntött a változtatás mellett.

FC Bayern

A Viagogo több Bundesliga csapattal is együttműködik, de nem teljesen pozitív a megítélése Németországban, mert több klub is nehezményezte, hogy hivatalos partnerként tünteti fel magát a cég olyan esetekben is, amikor nincs rá joga. Az év elején a Német Labdarúgó Liga [DFL] jelezte a tagjainak, vagyis a 36 Bundesliga első- és másodosztályú klubnak, hogy szeretne velük konzultálni a potenciális központi másodlagos jegyértékesítési platform létrehozásáról.

Bayern-München-Viagogo

A Viagogo közel 50 országban van jelen, a sportban a brit piacon különösen erősek. A cég 2010-es felmérése a Premier League bérletesei átlagosan négy mérkőzést mulasztanak el egy idényben. Ez összességében 1,75 millió felhasználatlan Premier League belépőt jelent szezononként, amellyel a szurkolók 40 millió fontot dobnak ki az ablakon. A Viagogo a sportesemények mellett koncertekre, fesztiválokra és színházi előadásokra is kínálnak jegyeket, amelyekre érvényességi garanciát vállalnak.

Forrás: fcbayern.de

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Sportszemle 2014.05.16.

Friss hírválogatás sportmarketing és sportgazdaság témájú cikkekből.

Close