A Bundesliga csapatok közül elsőként a bajorok dolgozzák ki a szurkolók által megvásárolt, de fel nem használt meccsbelépők klubon belüli újraértékesítési rendszerét.
A Bayern München 2007-ben kötött megállapodást a Viagogoval a másodlagos jegyértékesítésre, amelyet június 30-tól közös megegyezéssel bontanak fel. A klub belső megbeszélések és a szurkolókkal való egyeztetés után döntött a változtatás mellett.
A Viagogo több Bundesliga csapattal is együttműködik, de nem teljesen pozitív a megítélése Németországban, mert több klub is nehezményezte, hogy hivatalos partnerként tünteti fel magát a cég olyan esetekben is, amikor nincs rá joga. Az év elején a Német Labdarúgó Liga [DFL] jelezte a tagjainak, vagyis a 36 Bundesliga első- és másodosztályú klubnak, hogy szeretne velük konzultálni a potenciális központi másodlagos jegyértékesítési platform létrehozásáról.
A Viagogo közel 50 országban van jelen, a sportban a brit piacon különösen erősek. A cég 2010-es felmérése a Premier League bérletesei átlagosan négy mérkőzést mulasztanak el egy idényben. Ez összességében 1,75 millió felhasználatlan Premier League belépőt jelent szezononként, amellyel a szurkolók 40 millió fontot dobnak ki az ablakon. A Viagogo a sportesemények mellett koncertekre, fesztiválokra és színházi előadásokra is kínálnak jegyeket, amelyekre érvényességi garanciát vállalnak.
Forrás: fcbayern.de