Különleges élményben lehetett része néhány szerencsés Manchester United szurkolónak. A világ minden tájáról kiválasztott fanatikusok biztatása online kapcsolaton keresztül a pálya szélén található LED táblákon jelent meg élőben.
A Manchester United híres arról, hogy globálisan gondolkodik a marketing tevékenysége során. Tudatosan törekszik az európai piacon kívül az ázsiai és az amerikai térség meghódítására is, amely megmutatkozik a játékosigazolásoktól kezdve, a szponzori kör kialakításán át, a nyári felkészülési túrák helyszíneinek kiválasztásáig mindenben.
A Liverpool elleni bajnokin a Manchestertől földrajzilag távol élő szurkolók is fantasztikus ajándékot kaptak a klubtól. A Front Row [Első sor] elnevezésű promóció keretében néhány kiválasztott közvetlenül a pálya széléről biztathatta kedvenceit élőben. A MU azonban nem a helyszínre reptette a világ különböző pontjairól a szurkolókat, hanem egy sokkal modernebb megoldást választott: a Google videótelefon szolgáltatásának, a Hangouts-nak a segítségével jelenítette meg őket a játékteret övező LED táblákon.
Természetesen az akció apró részleteit is jól megszervezte a klub. A Front Row-ban való részvételre a Manchester United Google+ közösségi oldalán hívták fel a figyelmet, és minden fanatikust, aki bekerült a programba, külön köszöntettek, valamint a róluk készített egyedi fotóval tették felejthetetlenné a pálya széli szurkolásuk emlékét.
Forrás: manutd.com