Láttunk már példát arra, hogy egy csapat különböző szponzorfeliratokat használ a hazai és a nemzetközi porondon, vagy a bajnokságban és a kupában, de hogy egy mérkőzésen belül tegye ugyanezt, az most fordult elő először!
Az FC Porto híres innovatív megoldásairól: 3D miniatűröket készítenek a legnagyobb sztárjaikról, GoPro kamerával felszerelve edzenek játékosaik, vagy – sportklubhoz szokatlan módon – Andy Warholtól merítenek inspirációt az arculat megújításához.
Az Académica elleni mérkőzésükön a portugál bajnokságban a mezüket használtak kreatívan. A 25 éven aluli játékosaik mezén ugyanis a MOCHE márka felirata, míg a 25 év felettiek mezén a MEO logója szerepelt. Mindkét brand a Portugal Telecomhoz tartozik. A MEO a cég televíziós, internet és telefon szolgáltatásait foglalja magában, a MOCHE pedig a 25 évnél fiatalabbakat célzó márka. A marketingakció kommunikálását is stílusosan végezték a felek, a klub közösségi média csatornáin számoltak be először a kezdeményezésről.
Az FC Porto elrugaszkodott a sport dresszeket övező klasszikus felfogástól és médiafelületként tekintett a mezre. Amellett, hogy a klub ötletességgel használta a felsőt, maximálisan kiszolgálta a szponzorát is!
Forrás: lpmcom.pt