2014-ben az adidas háza táján az élet nem szólhat másról, mint a labdarúgásról, sőt azon belül is a labdarúgó világbajnokságról. A sportszergyártó életében egy újabb komoly mérföldkő ez, amit színes, kreatív és ötletes kampányokkal szeretnének emlékezetessé tenni.
Az adidas már régebben bejelentette, hogy a torna hivatalos labdája a Brazuca lesz, amely amellett, hogy számos örömöt és bánatot fog okozni, komoly mögöttes tartalommal is bír, amit most meg is szeretnének mutatni a világnak.
Az adidas 1970 óta törekszik a perfekcióra, ami a labdáit illeti. Azonban most egy egyedi labdát készítettek el, mivel a TBWA ügynökség segítségével 6 kamerát helyeztek el a „gömbben”, amit a világ különböző tájaira küldenek el, többek között Madridba, Münchenbe, Londonba.
A labda célja, hogy minél több helyre eljusson és élesben, közvetlen közelről készítsen felvételeket a focistákról és körülöttük zajló világról. Ebben a közelségben, akár Xavi vagy Schweinsteiger szerepébe is képzelhetjük magunkat.
S, hogy a „brazucam-mal” történő eseményekről nehogy lemaradjuk, a vállalat egy erős közösségi média jelenlétet is eszközölt, ahol minden mozzanatot követni lehet a Youtube és a Twitter segítségével.
Forrás: adweek.com