labdarúgás, Sportmarketing — 2014/03/27 at 11:50

Pontszerzés Pelé módra a Tescóban

by

A brazil labdarúgó legenda, Pelé, tegnap délelőtt a Tesco vendégeként Magyarországra látogatott. A háromszoros világbajnok sportoló egy exkluzív, sajtó nyilvános eseményen, a magyar labdarúgás képviselőinek, néhány kiválasztott vásárló és tehetséges fiatal focista jelenlétében indította útjára a nevével fémjelzett hűségprogramot. A ’Pontszerzés Pelé módra’ elnevezésű promóció április 3-án kezdődik az áruházlánc 220 üzletében.

A budaörsi Tescóban rajongók, néhány kiválasztott kolléga, tehetséges focista gyerekek és a hazai labdarúgó élet prominens képviselőinek jelenlétében a háromszoros brazil világbajnok Pelé közreműködésével elindult az áruházlánc tavaszi hűségprogramja. Az eseményen jelen voltak a Puskás Ferenc Labdarúgó Akadémia képviselői, valamint az Akadémia fiatal játékosai, továbbá a Budapesti Honvéd Labdarúgó Klub vezetősége és 8 akadémista is részt vett az exkluzív eseményen. A Magyar Labdarúgó Szövetség részéről pedig a 61-szeres válogatott focista, a magyar labdarúgó-válogatott volt szövetségi kapitánya Mészöly Kálmán is jelen volt az ünnepélyes programindító eseményen.

Pelé Tesco

„A Pelé termékek fejlesztésében azért vettem részt, hogy ezzel is ösztönözzek kicsit és nagyot: szeresse a mozgást, a sportot. Hiszem, hogy a kitartás, sportszerűség és csapatjáték a mindennapokban is példaértékű lehet számunkra. A sport szeretete és gyakorlása vezetett engem is a siker útján. Éppen ezért mondom: Játsszatok többet!” – mondta Pelé a nevével fémjelzett labdákról, melyekkel április 3-tól azok a magyar vásárlók is focizhatnak, akik összegyűjtik az akció időtartama alatt mind a 30 hűségpontot.

Pelé Tesco promóció

„Mi a Tescónál arra törekszünk, hogy vásárlóinknak megmutathassuk, hogyan lehet egészségesebben élni. Hiszünk abban, hogy inspirálni tudjuk vásárlóink mellett kollégáinkat és a minket körülvevő közösségeket is, hogy minél aktívabbak, sportosabbak legyenek. Az, hogy most Pelével közösen indíthatjuk útjára legújabb hűségprogramunkat óriási büszkeség számunkra. A közel félmillió Pelé-labdával a magyar vásárlók ezreit mozgathatjuk meg, és hozzájárulhatunk ahhoz, hogy egészségesebbek és fittebbek legyenek” – mondta Nigel Jones, a Tesco-Global Áruházak Zrt vezérigazgatója.

Pelé kisgyerekekkel

A pontszerzés április 3-án indul a hazai Tesco áruházakban. Minden elköltött 1000 forint után a vásárlók 1 db hűségpontot kapnak, melyeket a pontgyűjtő füzetbe ragasztva gyűjthetnek össze. A Clubcard kártyával rendelkező vásárlók már 25, a Clubcard kártyával nem rendelkezők pedig 30 hűségpont összegyűjtésével érvényesíthetik a kedvezményt. Ha összegyűltek a pontok, akkor kedvezményt a pénztárnál, a beragasztott hűségponttal teli pontgyűjtő füzet és a kiválasztott termék átadásával lehet érvényesíteni. A vásárlók négyféle focilabda és egy hátizsák közül választhatnak.

Pelé a PFLA növendékeivel

A Tesco „Csavard be, mint Pelé!” elnevezésű mobil applikációval is támogatja a kampányt, amelynek segítségével a vásárlók 4 különböző exkluzív játékban tesztelheti focitudásukat. Az alkalmazás Apple és Android-os készülékre egyaránt ingyenesen letölthető.

A ’Pontszerzés Pelé módra’ hűségprogram április 3-tól július 13-ig tart, az összegyűjtött pontokat pedig július 20-ig lehet beváltani a Tesco áruházakban. A termékek az akció időtartama alatt teljes áron is megvásárolhatók. A hűségprogram az áruház mellett az online bevásárlásokra is érvényes, ebben az esetben a vásárlók az áru házhozszállításakor kapják meg a matricákat, illetve beváltás esetén a kiválasztott terméket.

Forrás: Tesco sajtóanyag

One Comment

  1. Pingback: Pelé hajából gyémánt készült | Sportsmarketing

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Sportszemle 2014.03.27.

Friss hírválogatás sportmarketing és sportgazdaság témájú cikkekből.

Close