Ha Super Bowl, akkor reklámok. Legalábbis a sportmarketingre fogékonyaknak biztosan ez ugrik be elsőre.
Idén sem kellett csalódnunk a Super Bowl szüneteiben sugárzott reklámokban. Azt kaptuk, amire számítani lehetett: sztárokat, vicces jelenteket, vagy éppen gyönyörűen megvágott már-már művészi alkotásokat. A hirdetők rendszerint komoly figyelmet fordítanak a kivitelezésre, hiszen egy 30 másodperces reklámhely átlagosan 4 millió dollárba kerül a világ egyik legnézettebb műsora közben.
A mini reklámfesztiválnak beillő felhozatalból kiválasztottuk az 5 nekünk legjobban tetszőt, aki viszont kíváncsi az összes leadott spotra és nem szeretne kihagyni egyet sem, kattintson ide.
Ami már a Super Bowl előtt nagy port kavart
A legőrültebb
„This is unreal”
Az elgondolkodtató
Kevés az esemény, mégis hatásos
+1 A nézők által versenyre nevezett