Különleges felületet választott az Intel a szponzorációra: a Barcelona mez belső oldalán jelenik meg a logója.
Ötéves szerződést kötött az Intel és a Barcelona, amelynek keretében a cég a legmodernebb technikai eszközökkel és ahhoz kapcsolódó szoftverekkel támogatja a klubot és híres akadémiáját, a La Masiát, valamint technológiai fejlesztéseket hajtanak végre a Camp Nou stadionban a szurkolói élmény növelésére. A megállapodás egy egyedi elemet is tartalmaz: a világon először a futballmez belsejére került fel a szponzor logója.
Ha figyelembe vesszük a számítástechnikai óriás szlogenjét, „Intel inside” [Belül Intel található], akkor rögtön értelmet nyer minden. Az Intel ugyanis élen jár olyan termékek előállításában [pl.: processzorok, integrált áramkörök], amelyeket a vezető számítógép gyártók építenek be készülékeikbe. Az Intel és a Barcelona közös értékei az innováció és a teljesítmény.
Az új szerelést a már be is mutatták. A leleplezésen részt vett az Intel képviselője, Deborah Conrad, Sandro Rosell az FC Barcelona elnöke, valamint a csapat játékosai közül Gerard Pique és Carles Puyol. Az új mezt tétmérkőzésen először a Villareal elleni spanyol bajnokin, december 14-én viselik majd a játékosok.
Forrás: fcbarcelona.com
1 hozzászólás
Pingback: Szponzort kaptak az angol játékvezetők | Sportsmarketing