Sportszemle — 2013/09/05 at 06:30

Sportszemle 2013.09.05.

by

Friss hírválogatás sportmarketing és sportgazdaság témájú cikkekből.


Új névadó szponzor a veszprémieknélÖt évre szóló névadó szponzori szerződést kötött a veszprémi férfi kézilabdaklub az MVM-mel. Az NB I-ben címvédő együttes így MKB-MVM Veszprém néven szerepel majd a jövőben. Hajnal Csaba sportigazgató a szerdai sajtótájékoztatón történelmi jelentőségűnek nevezte a pillanatot, mert mint mondta: 36 év után először fordul elő, hogy két ilyen nagy cég támogatja hosszabb távon a munkájukat.

Embedly Powered

Vajda Attila: Nem gondolom, hogy bármit meg kellene bánnomVajda Attila már 13 évesen eldöntötte, hogy kenuban olimpiai bajnok akar lenni, és ez 2008-ban sikerült is neki. Azzal ma már nem törődik, hogy tavaly csak hatodik lett Londonban. Az edzésein is változtatott, és nem állt le veszekedni a szövetségi kapitánnyal, így most megnyerte a világbajnokságot.

Embedly Powered

via Origo
Az év leggyorsabb versenye jönA 19 futamos világbajnoki sorozat tizenkettedik állomására kerül sor a hétvégén Olaszországban. Előretekintés, interjúk.

Embedly Powered

via Hir24
Messi besegít MadridbanAz FC Barcelonának, a Real Madrid nagy futballellenlábasának argentin sztárja, Lionel Messi is segíti Madrid pályázatát a 2020-as nyári olimpia rendezési jogának elnyeréséért. A katalán együttes kiválósága nemcsak általánosságban támogatja a spanyol főváros ez irányú törekvését, hanem beszállt a hajrájához érkezett kampányba is.

Embedly Powered

via Mno
Furcsa pénzek forognakMiközben a nemzetközi labdarúgó-közvélemény még mindig Gareth Bale százmillió eurós vételárát emészti, és azon rágódik, hogy a gazdasági válság kellős közepén a brit élvonalbeli csapatok csaknem 735 millió eurót költöttek erősítésre, a magyar klubok egy része mostanában milliárdos adóbevételekből és rendkívüli támogatásokból gazdálkodik. Hogy ezt mire költi, azt senki sem tudja.

Embedly Powered

via Origo

ujsagok

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Szárnyaló emirátusok

A sportszponzoráció egy veszélyes "állatfaja" a BTL [below the line] marketingnek, így megfontolt és alapos tudást igényel, mivel a befektetett...

Close