Sportszemle — 2013/08/28 at 06:30

Sportszemle 2013.08.28.

by

Friss hírválogatás sportmarketing és sportgazdaság témájú cikkekből.


Túl sokat költenek az NB I-es futballklubokMuszbek Mihály szerint alig változtak a trendek a magyar labdarúgásban a nyári átigazolási időszakban, az NB I-es klubok egyharmaddal többet költenek a tényleges bevételüknél, a siralmas kupaszereplés 200 millió forint bevételt hozott a nemzetközi kupákban szerepelt magyar csapatoknak, ez azonban csupán a részvételük költségeit fedezi.

Embedly Powered

Új névvel kezdi az idényt a DVSC női kézilabdacsapataMegerősített játékoskerettel és új névszponzorral vág neki a pénteken rajtoló szezonnak a DVSC női kézilabdacsapata. A klub és a város képviselői a keddi idénynyitó sajtótájékoztatón azt mondták, hogy a személyi és anyagi feltételek biztosítottak, így az együttestől stabil elsőosztályú szereplést várnak és a legjobb nyolc közé jutást – mondta Pajna Zoltán alpolgármester.

Embedly Powered

via Hvg

Barca: százmillió eurós mezszerződésHárom évre 96 millió eurót kap a spanyol bajnok FC Barcelona labdarúgócsapata azért, hogy a Qatar Airways légitársaságot hirdeti a mezén. Az esetleges Bajnokok Ligája-győzelem esetén a klub további ötmillió euróval gazdagodik. “Ez a Manchester United és a General Motors közti együttműködés után a második legjövedelmezőbb mezszponzori szerződés a futballtörténelemben” – jelentette ki kedden Javier Faus alelnök.

Embedly Powered

A NOB elnöke elbúcsúzott a MOB vezetőitőlJacques Rogge, a Nemzetközi Olimpiai Bizottság szeptemberben távozó elnöke levélben búcsúzott el a Magyar Olimpiai Bizottság vezetőitől. A 71 esztendős belga sportdiplomata Borkai Zsolt MOB-elnöknek és Szabó Bence főtitkárnak címzett levelében jelezte: nagy megtiszteltetés volt számára, hogy 12 éven át elnökként szolgálhatta az olimpiai mozgalmat, és részt vehetett annak építésében.

Embedly Powered

David Beckhammel mindent el lehet adni?David Beckhammel mindent el lehet adni? A H&M szerint alsónadrágot biztosan, mert már negyedszer választják kampányuk arcának az ex-focistát. Jó üzlet Beckhamre bízni egy termékcsalád népszerűsítését? Megnéztük, működik-e még a sportoló hírneve közösségileg. 27 Aug, 2013 by Szabó Kata David Beckham vitathatatlanul a britek és a világ egyik kedvenc sportolója, a nagy cégek nem véletlenül kérik fel újra és újra kampányaik arcának.

Embedly Powered

ujsagok

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Jövőre is elmarad az F1 futam New Jersey-ben

Bernie Ecclestone kijelentette, hogy 2013 után 2014-ben is elmarad a New Jersey-be tervezett Forma–1-es Grand Prix, mert a szervezők nem...

Close