Hírlevél — 2013/08/15 at 06:30

NFL: a nőkért mindent!

by

Az NFL évek óta kiemelt figyelmet fordít a nők megszólítására. Az ide kampányuk központi eleme egy 16 oldalas melléklet a szeptemberi Marie Claire magazin amerikai kiadásában, amely a kezdődő bajnokság tudnivalói mellett az NFL nőknek szóló merchandising termékeit népszerűsíti.

Az amerikaifutballban évekkel ezelőtt felismerték, hogy a sportfogyasztók nők jelentős célcsoportot tesznek ki. Az NFL felmérései szerint a női szurkolók száma meredeken nőtt az elmúlt évtizedben. A Sports Business Daily által megkérdezett hölgyek fele válaszolta, hogy nézik a mérkőzéseket, és a Super Bowl közönségében 14 százalékról 46 százalékra emelkedett a gyengébbik nem aránya 2002-ről 2012-re.

NFL women's apparel

Ahogy nőtt az NFL női rajongótábora, úgy nőtt a kifejezetten hölgyeket célzó merchandising termékek kínálata is. A női méretre lekicsinyített férfi felsőknek és a rózsaszín mezeknek az ideje már rég lejárt! A hölgyek az elegáns ruháktól kezdve a kiegészítőkig, rengeteg termék közül válogathatnak, nem csoda, hogy a liga kimutatásai szerint egyre több pénzt költenek. Az NFL szóvivője kiemelte, hogy az elmúlt 10 évben a női pólók eladása produkálta a legnagyobb növekedést, pozitív kétszámjegyű változást elérve. A gyengébbik nem képviselői nemcsak magáért a játékért szeretik a sportágat, hanem a közösségi beágyazottságát is élvezik.

NFL divatos női ruhák

A fentiek tudatában már nem is olyan meglepő, hogy az NFL egy 16 oldalas mellékletet jelentet meg a szeptemberi Marie Claire magazin amerikai kiadásában. A „The Savvy Girl’s Guide to Football” [A hozzáértő lányok futball útmutatója] az olyan témák mellett, mint „Hogyan rendezz Super Bowl partyt” vagy „Quarterback brománcok”, hat oldal reklámot is tartalmaz az NFL női merchandising termékei főszerepelésével. És hogy teljes legen a kép, a Marie Claire címlapján az NBC középiskolai amerikaifutball közvetítéseiből ismert Minka Kelly pózol, természetesen amerikaifocis védőfelszerelésben.

NFL Marie Claire

Az együttműködés keretében az NFL magában a Marie Claire magazinban is kap egy oldal hirdetési felületet. A mellékletből 15 ezer példányt külön azért nyomtatnak, hogy szétszórják a csapatok stadionjainak „style lounge”-aiban. További print hirdetések [pl. a Vogue-ban, a Cosmopolitanben és a Us Weekly -ben] és TV-reklámok erősítik a kampányt szeptember-október folyamán.

NFL női merchandising termékek

Forrás: adage.com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Jótékonykodással kezdi az idényt a Bayer Leverkusen

A német Bundesligában szereplő Bayer 04 Leverkusen vezetői egyelőre nem találtak mezszponzort, így a szezon első két meccsén egy jótékonysági...

Close