A Magyar Nagydíjon a Pick logója díszítette a Vodafone McLaren Mercedes versenyautókat. A Vodafone második alkalommal kínálta fel a vendégszponzori lehetőséget a téliszalámijáról ismert cég számára.
A Vodafone a Pick Szeged Zrt.-t is magába foglaló Bonafarm Csoport mobilkommunikációs partnereként lehetővé tette, hogy a cégcsoport legismertebb márkája, a Pick 2010 után ismét megjelenjen a Vodafone McLaren Mercedes autóin a hazai futam idejére. A mobilszolgáltató korábban felvállalt célja a száguldó cirkusszal való magas szintű kapcsolat kiépítése, amely nemcsak saját, de partnerei számára is előnyökkel jár.
„A Pick és a Vodafone közötti kapcsolat egyik újabb epizódja, hogy a 2009-es szezon világbajnok pilótája, Jenson Button autóján megjelenő tradicionális magyar márka logója rendkívüli nyilvánosságot biztosít a Magyar Nagydíj idején az ország egyik leghíresebb élelmiszeripari vállalatának, hiszen a futamokat nézők tízmilliói követik figyelemmel” – mondta Diego Massidda, a Vodafone Magyarország vezérigazgatója a futam előtt.
A mogyoródi Forma-1-es pályán nézőcsúcs született a versenyhétvégén. A Hungaroring Sport Zrt. tájékoztatása szerint csütörtöktől vasárnapig 247 ezer érdeklődő látogatott ki Mogyoródra. A korábbi, 241 ezres rekord 2008 óta élt. A vasárnapi futamot 99 ezren figyelték a helyszínen.
A Vodafone 2007 óta a McLaren névszponzora, évi 50 millió angol font fejében. Az eredetileg hét éves időtartamra tervezett együttműködésről idén tavasszal jelentették be, hogy egy évvel korábban, már a 2013-as szezon végén megszüntetik . A piaci információk szerint a telekommunikációs céget a Gillette válthatja a McLaren csapat névadójaként.
Forrás: pick.hu