A Puma lett a Disney tulajdonába tartozó ESPN Wide World of Sports Complex hivatalos labdarúgó felszerelés beszállítója, ezzel éves viszonylatban több tízezer fiatal és amatőr játékos tesztelheti a sportszergyár újdonságait.
Többéves együttműködési megállapodást kötött a Puma a Disney vállalattal, amelynek keretében ellátja az ESPN Wide World of Sports Complex-et futball felszereléssel. Cserébe a sportszergyártó saját üzletet nyithat az impozáns létesítményben, termékbemutatókat és viszonteladói találkozót rendezhet sztársportolók közreműködésével. A partnerség keretében a Puma részt vesz az egyik legnépszerűbb program, a Disney Soccer népszerűsítésében is. Hab a tortán, hogy a két cég közös márkájú labdáját használják majd a fiatal labdarúgók a komplexumban rendezett korosztályos tornákon és mérkőzéseken.
A Puma első hivatalos rendezvénye az ESPN Wide World of Sports Complex-ben a Women’s Elite Showcase nevű kupa volt, amelyik a középiskolás korú női labdarúgók legnagyobb eseményének számít az Egyesült Államokban. A harmadik alkalommal megrendezett tornát először vitték a Disney komplexumába.
Az ESPN Wide World of Sports Complex egy 89 hektáron elterülő, 100 millió dollárból épített sportkomplexum az egyesült államokbeli Lake Buena Vistában. A létesítményt 1997-ben adták át, akkor még Disney’s Wide World of Sports Complex néven, majd 2009-ben keresztelték át a Disney-csoport tulajdonában lévő ESPN televíziós sportcsatornáról. A komplexumban többek között atlétika, labdarúgó, amerikai futball, baseball és tenisz pályák is megtalálhatók, mindemellett a különböző méretű csarnokokban lehetőség van kosárlabda és röplabda mérkőzések, valamint torna és küzdősport versenyek rendezésére. Öt év alatt 70 országból 8 ezer futball csapat 100 ezer játékosa fordult meg a létesítményben.
Forrás: uk.finance.yahoo.com