labdarúgás, rövidhír, Sportmarketing — 2013/06/04 at 12:00

Óriási fricska Rooneynak!

by

Mint ismeretes a Manchester United sztárja, az angol válogatott alappillére, Wayne Rooney pedzegeti távozását az angol klubtól, ráadásul a Sir Alex Ferguson visszavonulása után már nincs olyan személy sem az MU-nál, aki istápolná a karakán britet.

Egy ilyen anekdota, amit még senki nem erősített meg, se nem cáfolt, szájról szájra, siteról sitera terjed a világhálón, amíg egy kreatív csoport asztalára nem kerül. S, mit csinál egy jó marketinges ezzel a „világrengető” problémával? Kihasználja a lehető legköltséghatékonyabb, és legjobb módon.

A vasárnap rendezett Brazília – Anglia barátságos mérkőzés pedig kiváló táptalajjal szolgált egy ilyen ötlet világszintű interpretálásához.

Az alapötlet a brit Teletext Holidays utazási ügynökségtől ered, akik a Maracana, játéktér körüli reklámfalán jelentek meg a következő szöveggel: „Kétségbeesett, hogy elmenjen, mint Rooney? [Desperate to get away like Rooney?]” Majd ezután a következő pimasz szöveg jelent meg: „Menekülj a teletextholidays.co.uk-val!”

Véleményem szerint zseniálisan használták ki ezt a lehetőséget, s a kis, csintalan fricskával mosolyra csalták az embereket, amellett, hogy megosztásokat, posztokot és legfőképp figyelmet kaptak a médiumokban. De vajon Rooney mit szólhat ehhez, egyáltalán tudott róla?

 

Forrás: dailymail.co.uk

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Sportszemle 2013.06.04.

Friss hírválogatás sportmarketing és sportgazdaság témájú cikkekből.

Close