kézilabda, rövidhír, Sportszponzoráció — 2013/04/18 at 13:36

Hajrá Veszprém, gyerünk!

by

Mint ismert, az első számú magyar férfi kézilabdacsapat élete egyik legnagyobb csatája előtt áll az EHF Velux Bajnokok Ligájában. Az MKB Veszprém KC Kielbe látogat a hétvégén.

Személy szerint nagyon örülök, hogy egy kézilabdacsapat akkora tömegeket képes megmozgatni, mint az MKB Veszprém KC. Én is roppant mód szurkolok a klubnak, hogy története során először bekerüljön a legjobb négy közé. Ehhez a THW Kielt, a végső győzelemre is esélyes német bajnokcsapatot kellene kiütni a sorozatból.

A veszprémi szurkolók támogatása legendás a Bajnokok Ligája mezőnyében. 2010-ben a handball-planet.com kézilabdás portál a Veszprém Arénát választotta Európa, így talán a világ leghangulatosabb hazai pályájának. A szakértő szurkolók és a különböző korosztályok mindent beleadva állnak ki meccsről meccsre a csapat mellett.

Most, a kieli „nagymeccs” előtt a DIGI és az adidas támogatásával egy szurkolói, interaktív videót [Szurkolj és üzenj kampány a DIGI Sporttal!] forgattak több lelkes szurkolóval. A videóban szerepel Császár Gábor, Nagy László és Fazekas Nándor is.

Örülök, hogy próbálnak közeledni a fanok irányába, ez nagyon fontos, s itthon még ilyenre nem nagyon volt példa. Külföldön viszont volt. Az olimpia előtt az adidas már egyszer előtte ugyanezt a „poént” David Beckham-mel.

A koncepció teljesen ugyanaz: a kamerának szurkoló fanokat váratlanul meglepni és lesni a reakcióikat. Nem szeretném kritizálni a készítőket [jó látni végre ilyen kezdeményezéseket], azonban ötletelhettek volna egy kicsit többet, valami pikantériát belecsempészve a dologba. Így egy kicsit lenyúlás szagú a dolog, de most ezzel ne is törődjünk! Hajrá Veszprém, gyerünk!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Sportszemle 2013.04.18.

Friss hírválogatás sportmarketing és sportgazdaság témájú cikkekből.

Close