Friss hírválogatás sportmarketing és sportgazdaság témájú cikkekből.
A csődből a Premier League-be tart a RangersA pénzügyi csődje után a skót negyedosztályba sorolt Glasgow Rangers ügyvezető igazgatója, Charles Green reméli, hogy öt éven belül csapata az angol ligában szerepelhet. Az ötlet már korábban is felvetődött, de akkor az angol Premier League csapatai nem támogatták.
Félmillióan kezdtek sportolni a tavalyi kampány hatásáraMintegy félmillió ember kezdett el sportolni Magyarországon a Médiaunió Alapítvány által tavaly szervezett A sport mindenkié! című társadalmi célú kampány hatására. A kedvező társadalmi változások eléréséért négy éve életre hívott szervezet hétfői tájékoztatása szerint a kezdeményezés közel 200 hazai médiumban, összesen egymilliárd forint értékű médiafelületen hívta fel a figyelmet a sportolás fontosságára.
NFL: Flacco garantált bére „csakA tengerentúli profi amerikaifutball-bajnokság (NFL) legutóbbi idényét megnyerő Baltimore Ravens irányítója, Joe Flacco hétfőn este aláírta hatéves szerződését, így minden idők legjobban kereső játékosává vált. Joe Flacco 29 millió dolláros aláírási bónuszt kap. A 28 éves irányító ezen időszak alatt 120.6 millió dollárt (valamivel 27.5 milliárd forint felett) kereshet, az eddigi rekordot – ami az éves átlagot tekinti – Drew Brees tartotta tavalyi, öt évre szóló 100 millió dolláros szerződéshosszabbításával.
Megbuktatná Hegedűs Csabát a Magyar BirkózóligaEzt Komáromi Tibor ligaelnök jelentette be a szervezet hétfői elnökségi ülése közben tartott sajtótájékoztatóján. Komáromi szerint Hegedűs Csabának mint a FILA-elnökség tagjának és egyben a marketingbizottság vezetőjének volt és van rálátása arra, hogy az elmúlt években milyen szabálymódosításokat fogadott el a nemzetközi szövetség.
Veszprémben rendeznék a Bajnokok Ligája döntőjétMiután szombaton végérvényesen eldőlt , hogy a győri női kézicsapat továbbjutott a középdöntőből a legjobb négy közé, már szervezik, hogy Veszprémben szerepelhessenek az áprilisi elődöntőben, és ha azt a párharcot is megnyerik, akkor a finálé is Veszprémben lenne – közölte hétfőn Kelecsényi Ernő klubelnök.
A Sopronié az Év SportkampányaA Soproni lett a közönség kedvence az Év Sportkampánya kategóriában a Ringier Kiadó és a Felix Promotion menedzseriroda által harmadszorra megrendezett Év Sportolója online szavazáson. A megmérettetésen 10 kategória jelöltjeire lehetett voksolni: a kategóriára beküldött szavazatok 52 százalékát megszerezve magasan a Soproni „Emeljük poharunkat a Magyar Olimpiai Csapatra!” kampánya bizonyult a legkedveltebbnek.