Február 12-ig lehet szavazni az elmúlt év legjobb sportkampányára az Év Sportolója választás keretében. A hajrában még bármi megtörténhet, az utolsó nyílt napon a Soproni „Emeljük poharunkat a Magyar Olimpiai Csapatra!” marketingaktivitása vezetett.
A Ringier és a Felix Promotion által közösen szervezett Év Sportolója szavazáson 10 kategóriában – 2012 legjobb férfi olimpikonja, női olimpikonja, paralimpikonja, legnépszerűbb sportolója, legkaritatívabb sportolója, felfedezett sportolója, extrém sportolója, sportmenedzsere, csapata, valamint sportkampánya – hirdetnek győztest.
A szavazás alakulását az evsportoloja.hu oldalon lehet figyelemmel követni. Az első három helyezett eredménye mellett fantomképek takarják a jelölteket, az utolsó nyilvános állás szerint az Év Sportkampánya kategóriában a Soproni „Emeljük poharunkat a Magyar Olimpiai Csapatra!” akciója állt az élen. A Soproni előnye tetemesnek mondható , hiszen a szavazatok 51 százalékát gyűjtötte be az E.ON – LOND.ON Olimpia 2012-es kommunikációját [10 százalék] és a Coca-Cola Testébresztő program Női Futógáláját [8 százalék] megelőzve.
„Ez jelentős előny a Soproninak, de talán nem lehetetlen fordítani az álláson, értek már meglepetések minket az évek alatt. A tapasztalatok szerint az utolsó hetekben igazi hajrá kezdődik, és még minden megtörténhet. Az is lehet, hogy a negyedik helyezett javít az eredményein végül, és kerül dobogóra” – emelte ki Rácz Felix, a Felix Promotion menedzseriroda vezetője.
Annál is inkább, mert az élmezőnyt követően elenyésző különbséggel sorakoztak a jelöltek: a MOL „Le a kalappal” kommunikációja [6 szazálék], az MVM Olimpikon Életút Programja [6 szazálék], a Spar Budapest Maraton szurkolói kampánya [6 szazálék], a Samsung – Hope Relay” [5 szazálék], vagy éppen a Média Unió – 3X1 és jobban megy akciója [4 szazálék] is felboríthatja még az erőviszonyokat.
Szavazni az evsportoloja.hu oldalon lehet.
Forrás: Felix Promotion