Az egyik legnagyobb kozmetikai vállalat kirívó és egyben unikális kampányt kezdeményezett, amelyben egy híres, női testépítőt kértek fel a promócióhoz.
A MAC [Make-up Art Cosmetics] egy 1984-ben Torontóban, Kanadában alapított kozmetikumokat gyártó és forgalmazó vállalat, amelyet 1998-ban az Esteé Lauder konglomerátum felvásárolt, így immáron e cég ékköveként működik tovább. 2010-ben több mint 1000 bolttal büszkélkedhettek a világ számos országában, és a 2006-os adatok szerint 2,3 százalékos piaci részesedéssel rendelkeztek.
A vállalat nagyon erős marketingkommunikációval bír, amit szinte minden csatornán nyomatékosít. Jelen vannak a tömegmédiumokban, de jellemzően használják a gerillamarketing eszköztárát is. A közelmúltban használt print-megjelenésükben is egy, az általánostól eltérő, a sztereotípiákat lerombolni igyekvő megjelenést produkáltak.
Felkérték, a szerb-amerikai, neves testépítőt, modellt Jelena Abbout, hogy ő legyen az új hirdetésük arca. Abbou számos, nemzetközi testépítő versenyen ért el kimagasló eredményt, így a testalkata nem éppen az átlagot próbálja szimbolizálni. „A férfi kockás hassal szexi, de egy nő ugyanígy már férfias.” – emelte ki Jelena, aki ezen a hozzáálláson szeretne változtatni.
Ezzel a Fahrenheit táplálék-kiegészítőt népszerűsítő videóval talán sikerülhet is neki:
Forrás: adweek.com