Magyar idő szerint vasárnaphajnalban rendezik az amerikaifutball legnagyobb eseményét, a Super Bowl-t. A döntőt a sportrajongók és a reklámszakma számára egyaránt ünnep.
A Super Bowl az utóbbi években rendszerint több mint százmillió nézőt ültet a képernyők elé, így nem csoda, hogy a reklámidőt vásárló cégek gyakran külön kampányokkal készülnek az eseményre. Nemcsak az óriási nyilvánosság, hanem egy 30 másodperces spotért kifizetett 3,7-3,8 millió dolláros rekord ár (!!) miatt is érdemes kreatívnak lenniük a reklámozóknak és minőségi tartalommal előállniuk. És hogy a mérkőzést közvetítő CBS csatorna gondban lenne az elképesztően drága reklámidő értékesítésével? Cseppet sem: már szeptember elejére eladta a spotok 90 százalékát.
A reklámfesztivál tehát idén sem maradhat el, nézzük, hogy a kiszivárgott előzetesek alapján mire számíthatunk:
A Taco Bell gyorsétterem-lánc filmjében egy nagypapa olyat tesz, amit mindannyian szerettünk volna kipróbálni egy elektromos kisjárgánnyal:
A SodaStream reklámját vissza kellet vonnia Nagy-Britanniában, mert „becsmérelte” az üdítőital piacot:
Kate Upton, az egykor Sports Illustrated címlaplány Mercedesét amerikaifutballisták mossák le szuperlassításban:
A Volkswagen a két évvel ezelőtti Csillagok Háborúja téma sikerét szeretné megismételni:
A Coca-Cola már a felvezető reklámjával is bevonja a közönséget: online lehet szavazni, hogy melyik szomjas csoport nyerje meg a sivatagi hajszát: