Sportmarketing, többféle sportág — 2012/11/20 at 07:10

Sportban az üzlet témával jön a Sportmarketing Újragondolva Meetup

by

November 28-án negyedik alkalommal kerül megrendezésre a Sportmarketing Újragondolva Meetup, amelynek témája ezúttal a „Sportban az üzlet”. A szakmai előadások mellett expo és TAO-workshop színesítik a programot.

Újabb állomásához érkezett a féléves rendszerességgel jelentkező Sportmarketing Újragondolva Meetup. A rendezvényen „Sportban az üzlet” címmel a sport gazdasági kérdései kerülnek megvitatásra.  A neves szakemberek előadásai mellett a sporthoz kapcsolódó szervezeteknek bemutatkozási lehetőséget adó expo teszi teljessé a programot.

„A sportgazdaság nagyon sokrétű terület, amelyet Magyarországon még izgalmasabbá tesz a látvány csapatsportágak támogatására nyújtott társaságiadó-kedvezmény. Hazánk rengeteg gazdasági és marketing értékkel büszkélkedhet a sportban, viszont a nyugati üzleti gondolkodásmódot még nem sikerült meghonosítani, pedig szükség lenne rá a fejlődéshez.  Másképpen nem fognak tudni megállni a sportszervezetek a saját lábukon, amikor eljön az idő, hogy valóban piaci alapokra helyeződik a magyar sport” – nyilatkozta Zsédely Péter a rendezvény főszervezője.

A meetupon megtudhatjuk, hogyan gazdálkodnak a hazai élvonalbeli klubok, és mennyit ér ez nemzetközi összehasonlításban. Választ kapunk olyan érdekes kérdésekre, hogy hogyan hangolhatók össze a sport és az üzleti szféra érdekei, és milyen szerepet tölt be a marketing a sportgazdaságban.

A sportvezetők, sportmarketingesek, sportolók,  valamint a vállalati szféra marketingesei  és ügynökségek érdeklődésére számot tartó eseményen Dr. Elbert Gábor (a PMFC-Matias labdarúgó klub), Kelecsényi Ernő (a Győri Audi ETO KC kézlabda klub elnöke), Fábián László (a Teamforce Sportmarketing Ügynökség szakértője), Balássy Árpád (a Borsodi marketing managere), Papp Gábor (a Ringier Szórakoztató és Sport üzletág igazgatója) és Jagodits Rómeó (Magyar Futballmarketing Műhely alapítója) fejtik ki véleményüket a témában.

A sport üzleti részéhez különböző területeken keresztül kapcsolódó szakemberek speciális tudása és egyéni tapasztalata alapján kerek képet kaphatunk a magyar sportgazdaság kulcskérdéseiről.

További részletek, jegyinformáció, regisztráció: sportsmarketing.hu/meetup

KORÁBBI MEETUPOK

A korábbi Sportmarketing Újragondolva Meetupok beszámolói, képei, valamint a DIGI Sport Reggeli Start műsorában lement beszélgetések megtekinthetők az alábbi linkeken:

Az olimpia marketing szemmel – Sportmarketing Újragondolva Meetup 2012.05.17., Mu Színház
SportPR/Sport branding – Sportmarketing Újragondolva Meetup 2011.11.10., Mu Színház
A sport online/mobil marketing vonatkozásai – Sportmarketing Újragondolva Meetup 2011.05.26., Fogasház

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Márciusra készülhet el az első egészalakos Puskás-szobor

Jövő márciusra készülhet el az első egészalakos Puskás-szobor a világon, a műalkotásnak otthont adó teret az Aranycsapat legendás futballistájáról nevezik el.

Close