Sportmarketing, többféle sportág — 2012/09/12 at 07:30

Sportmarketing a ReklámFeszten

by

Szeptember 18. és 21. között kerül megrendezésre a ReklámFeszt a budapesti Akvárium Klubban. Az esemény második napján, szeptember 19-én szerepet kap a sportmarketing: a média napon a sport és a média kapcsolatának izgalmaiban mélyedhetünk el.

Rangos reklámszakmai rendezvényen kap szerepet a sportmarketing. A Magyar Reklámszövetség a csapatunkat kérte fel a ReklámFeszten a sport és média szekció megszervezésére. A négynapos fesztivál második napján, szeptember 19-én a budapesti Akvárium Klubban a sporttal foglalkozó média szereplőit látjuk vendégül.

A sport és a média kapcsolata napjainkban túlmutat a klasszikusnak mondható sajtó és televíziós csatornák használatán. Egyre nagyobb hangsúlyt kapnak az új média platformok, élükön a közösségi médiával, a hagyományos felületek pedig interaktív tartalmakkal egészülnek ki. A sport ráadásul egyedi jellegéből fakadóan olyan speciális médiafelületeket is képes kínálni, amelyek más ágazatban nincsenek jelen.

A sport és média szekció programja ezért két részből áll. Az előadások során az új média és a speciálisan a sportszektorra jellemző felületek kerülnek előtérbe. Először Müller Tamás (CEO, GF Social Media, Grundfoci.hu ) és a Ustream képviselője kalauzol az élő online streamek világába, majd Radisics Milán (ügyvezető, alapító, SocialTimes) mutatja be a sport és a Facebook sajátságos viszonyát. Túróczy Gábor (vezető, Webpont) és Kálnoki Kis Attila (sportszakmai tanácsadó, Webpont) a statisztikáknak a modern sportban betöltött egyre növekvő szerepéről tart izgalmas előadást, végül Sztancsik Tamás (kommunikációs és marketing referens, Magyar Labdarúgó Szövetség) avat be a televíziós közvetítési jogok hazai és nemzetközi jellemzőibe.

A kerekasztal beszélgetés során a sporttal kiemelten foglalkozó ATL médiumok képviseltetik magukat: Máté Pál (főszerkesztő, Sport TV), Dr. Faragó András (főszerkesztő, DIGI Sport), Sz. Nagy Tamás (főszerkesztő helyettes, online felelős szerkesztő, Nemzeti Sport) és Tókos Lóránt (lapigazgató, Origo) fejtik ki véleményüket a kiemelt sporteseményeknek a műsor- és tartalomszerkesztésre, a nézettségi és látogatottsági adatokra, valamint a hirdetési bevételekre kifejtett hatásáról. A délután koordinátora Zsédely Péter, a sportsmarketing.hu vezetője.

Reklám logó

A ReklámFeszt a Magyar Reklámszövetség kezdeményezése, amely számos korábban külön megrendezett szakmai és közönség-eseménynek ad majd közös ívet, anélkül, hogy azok önálló identitását befolyásolná, ugyanakkor törekedve arra, hogy az egyes események a szinergia kihasználása révén erősítsék egymást. A program széleskörű: a szakmai konferenciától a workshopon és kiállításon át a filmvetítésig, gálaestig és díjátadóig. Az együttműködő szervezetek által delegált szakmai grémiumot Mezriczky László, Nagy Bálint, Gosztonyi Csaba, Pőcze Balázs és Urbán Zsolt alkotja.

Bővebb információk a ReklámFeszt honlapján a sport és média szekció programjáról pedig a linkre kattintva.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Rekord számú fizető néző a londoni paralimpián

A vasárnap véget ért londoni paralimpia sok tekintetben csúcsot döntött. Például minden eddiginél több fizető nézőt regisztráltak: a 2,7 millió...

Close