labdarúgás, Sportmarketing — 2012/08/17 at 08:00

Manchester City: a gyerekek is fontos célcsoport

by

A Manchester City nagyszabású marketing kampány kíséretében indítja el a gyerekeknek szóló interaktív tagsági programját.

Fiatal futballrajongókat céloz meg az angol Premier League-ben szereplő Manchester City. A City Kicks program három korosztályra fókuszál, az 5 éven aluliakra, a 6 és 11 év közöttiekre, valamint a 12 és 16 év közöttiekre, akiket interaktív tagsági rendszerrel szeretnének közel hozni a klubhoz. Regisztrációhoz kötött egyedi honlap készül számukra, a gyerekek figyelmét megragadó dizájnnal. Az exkluzív tartalom közt megtalálhatók hírek, meccs beszámolók, videók, játékok, kirakók, táplálkozási tanácsok és oktatási feladatok. Minden korosztály személyre szabott információkat kap, így a gyerekek együtt érhetnek a honlappal. A zsebpénzbarát [20 font/év] tagdíjért a fiatalokat egy Manchester City ereklyékből – többek között baseball sapkából, kulacsból, csuklópántból, City Kicks magazinból – álló csomaggal is megajándékozzák.

Minél több interakciót létesítenek a gyerekek a honlapon annál több csillagot [City Stars] gyűjthetnek, amelyekkel új lehetőségek nyílnak meg előttük: részt vehetnek a játékosok meginterjúvolásáért folytatott versenyben, vagy bekerülhetnek azok közé, akik a játékosokat kísérik a pályára a Manchester City otthonában, az Etihad Stadionban.

A City Kicks nagykövete a fiatal védő, Micah Richards, aki a Manchester City akadémiájáról került be az első csapatba. Micah saját blogt kapott a City Kick honlapon, ahol többek között betekint a színfalak mögé.

A City Kicks programhoz csatlakozók hozzáférést kapnak exkluzív tartalomhoz a klub kabaláiról Moonchesterről és Moonbeamről, valamint a jövő nagy reménységeiről a klub kiemelt ifjúsági csapataiból. A tagok részére meghívásos rendezvényeket szerveznek az Etihad Stadionban.

A City Kicks honlapja elérhető a linkre kattintva.

Forrás: mcfc.co.uk/citykicks

2 Comments

  1. Tanulhatnának tőlük a magyar csapatok is… Vicc ami néhol folyik, bezzeg Nyugaton! Mindenből pénzt csinálnak: kb húsz éve láttam a német RTL-en egy tudósítást a Bayern shopról, azt hittem leesek a székről: Bayern mustárt is lehetett ott kapni! Itt meg, az MTK-nál a büfében árulják a mezeket, már ha lehet kapni, hallottam, hogy néhány éve a Dinamo Zagreb vezetői amikor velük játszottak, nem akarták elhinni, hogy nincs shopjuk…

  2. Pingback: Újra Twitteren hódit a City | Sportsmarketing

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Declan Hill: Bunda

A modern labdarúgás lépfenéjeként aposztrofálható bunda és a mérkőzések végkimenetelének előre történő „lezsírozása” a sport egyik alapvető eszméjét – a...

Close