Sportmarketing, torna — 2012/07/25 at 16:30

A Facebookon is szurkolhatunk Berki Krisztiánnak

by

Vagány nagyi képében, rajongó lányokként vagy épp elvetemült drukkerekként, sőt még ősember alakban, robotpáncélba vagy épp kutyabőrbe bújva is lehet szurkolni Berki Krisztiánnak a londoni aranyért annak egy közösségi kampány során.

A Játsszunk a sikerre! kampányt nemrég indította a világbajnok tornász saját Facebook oldalán a sportolóval együttműködő Felix Promotion. Az  aktivitás célja, hogy minél nagyobb szurkolótábor drukkoljon Berki Krisztiánnak, aki a lólengés kétszeres világ- és hatszoros Európa-bajnoka, most pedig olimpiai aranyérem esélyes. Ehhez a közösségi oldalon külön alkalmazás fejlesztettek, ahol a résztvevők – a különböző karakterekbe akár saját profiljukat is beillesztve – jókívánságukkal ellátott képes szurkolói üzenetet küldhetnek a sportolónak.

A részvételt nyeremények ösztönzik, melyek mindegyike kapcsolódik Berkihez, illetve támogatóihoz. Fődíjként a 4 hetes játék végén valaki elviheti egy hosszú hétvégére a tehetség kedvenc autóját, egy Nissan Qashqait. A díjak között szerepelnek kétszemélyes vacsorameghívások a világbajnok egyik törzshelyére, a Sportbisztró Budapestbe. Nyerhetnek 1000 olimpiai bajnok című Alexandra könyveket Berki személyes aláírásával, vagy éppen sportoló által ajánlott Eukanuba szuperprémium kutyatápokat és Alphazoo vásárlási utalványt, nem beszélve a klubtagságot jelző szurkolói pólókról.

„Szerencsére Berki Krisztián olyan tehetség és egyúttal rendkívül szimpatikus személyiség is, hogy az aktivitás szervezés során számos újságíró, médium és szervezet minden kereskedelmi vagy marketingérdek nélkül is segíti a népszerűsítő munkánkat. Az eddigi tapasztalatok szerint, ha nem is mindenki mélyed el annyira a Facebook világába, hogy végig játssza a játékot, de rendkívül sokan lájkolják Krisztián oldalát, illetve írnak be buzdító, elismerő üzeneteket akár csak a posztok alá is” – emelte ki a Berki Krisztiánnal több mint fél éve együtt dolgozó Felix Promotion menedzseriroda vezetője, Rácz Felix.

Hozzátette: ma a hazai sportolóknak nincs könnyű dolga, ha marketingről beszélünk. Hiszen – miközben az energiájuk és idejük nagy részét a megfelelő sportteljesítmény elérésébe fektetik – a támogatók és a közönség kegyeiért meg kell küzdeniük a nemzetközi sportsztárokkal éppúgy, mint akár a más területekről népszerű szereplőkkel vagy éppen támogatandó közéleti, kulturális ügyekkel. Az olimpiai játékok nyilván segít, hogy fókuszba kerüljenek a tehetségek, de ezt mindenképpen szükséges további kampányeszközökkel is erősíteni.

Forrás: felixpromotion.hu

One Comment

  1. Pingback: „Aranyos” marketing lehetőségek | Sportsmarketing

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Az első „okos” labdarúgó liga

Az adidas és az MLS [Major League Soccer] vezetői nem rejtették véka alá nagyratörő terveiket és egy intelligens rendszer vezérelte...

Close