Kreatív módon nyúltak a csapat mezéhez az FC Parma marketingesei: az új szezon szerelésébe beledolgozták az összes bérlettulajdonos nevét.
Igazán különlegesre sikeredett az olasz Serie A-ban szereplő FC Parma 2012-13-as szezonra készített garnitúrája. A csapat mezébe beledolgozták valamennyi bérlettulajdonos nevét. A fekete-fehér szerelésen esztétikusan jelennek meg a szürkével felvitt nevek.
Az első, „crociata” becenévre hallgató mez mez boldog tulajdonosa a harmincnégy éves Marco Bottesini, aki egy logisztikai cég alkalmazottja Parmában. Bottesini Parmában él és tíz éve rendelkezik fix hellyel a Tardini Stadion északi karéjában.
A mez a speciális dizájnjának köszönhetően várhatóan megélénkíti a keresletet. A klubnál arra számítanak, hogy minden szezonjegy tulajdonos beszerez majd legalább egy darabot, mert szeretné megkeresni rajta a saját nevét.
Az FC Parma nem az első klub, amelyik ilyen módon ismeri el a legelkötelezettebb szurkolói érdemeit. A spanyol Alaves a 2000-01-es szezonban az UEFA kupa szereplése alkalmából készített ünnepi mezt a bérletesei nevével ellátva.
A tavalyi szezon előtt a Manchester City az Umbroval együttműködve kreált különleges futball felsőt: felvették, ahogyan a szurkolók a kedvenc dalukat, a Blue Moont éneklik az egyik tétmeccsen a stadionban, majd egy zenestúdióban megjelenítették a dal hanghullámainak egyedi grafikus mintázatát, és ezt a motívum állították főszerepbe a Manchester City 2011-2012-es hazai mezének dizájnjában.
Forrás: fcparma.com
4 hozzászólás
Pingback: Zártkapus labdarúgóklubok? | Sportsmarketing
Pingback: Ferenc pápa arcképe díszíti a San Lorenzo mezét | Sportsmarketing
Pingback: Nekünk szurkoló kell! | sportsmarketing.hu
Pingback: Gyönyörű emlékmezzel tiszteleg a Corinthians Ayrton Senna emléke előtt | sportsmarketing.hu