A Simply Nut reklámarca lett az autóversenyző Michelisz Norbi.
A világ autósportjában bevett szokás és jól működő marketing eszköz hogy, különböző gyártó és szolgáltató cégek versenyzőket választanak termékeik, szolgáltatásaik reklámarcaként, egyéni támogatóként megjelenve egy-egy sikeres sportolón keresztül. Ezek a szponzori megállapodások sok esetben hosszú évekre, vagy akár évtizedekre is kiterjedhetnek, melynek során egy-egy márkanév szorosan összeforr egy-egy versenyző nevével. A felek reményei szerint ilyen együttműködés lesz Michelisz Norbert első igazán komoly egyéni támogatói megállapodása, melynek keretében Norbi az USOVSKO Hungary által forgalmazott Simply Nut márka arcaként jelenik meg a 2012-es évben.
„Az USOVSKO Hungary Kft., az USOVSKO a.s. leányvállalata. Az elsősorban müzliszeletek gyártásával, forgalmazásával foglalkozó anyacég 1995-ben alakult Csehországban. Magyarországon 2011 februárja óta vagyunk jelen, és az elmúlt egy év sikeres piacszerző munkája után elérkezettnek láttuk az időt, hogy a reklám és marketing területén is komolyabb aktivitásba fogjunk, hogy márkáinkat és termékeinket minél jobban megismerhessék a fogyasztók. A célunk elsősorban az volt, hogy nem a hagyományos reklámeszközökhöz és felületekhez nyúljunk, hanem valami olyan felülethez, olyan személyhez kapcsolódva jelenjünk meg, melyek egyrészt már önmagukban is sugározzák a márkához és termékhez fűződő magas minőséget illetve, rögtön erős érzelmi kötődést is generálnak a potenciális fogyasztókban.
Nagy örömmel vettük a lehetőséget, hogy a prémium kategóriába sorolt Simply Nut márkánknak a többszörös magyar bajnok és világbajnoki futamgyőztes Michelisz Norbert lehet az arca! Úgy gondolom, hogy, Norbi a legnépszerűbb és legértékesebb magyar sportemberek közé tartozik jelenleg, személyisége, eredményei alapján tökéletesen alkalmas arra, hogy bármilyen európai, vagy világmárka hiteles arca legyen” – nyilatkozta az partnerségről az USOVSKO Hungary ügyvezető igazgatója, Vida Róbert.
Az együttműködés első lépcsőjeként a Hungaroringen rendezett WTCC futamtól kezdve indul egy országos nyereményjátékot, amelyhez a Simply Nutból készült egy egyedi, Michelisz Norbi és versenyautójának fotójával ellátott multipack csomagolás. A vonalkódos nyereményjáték egészen novemberig tart: Norbihoz és az autósporthoz kapcsolódó több mint 1500 ajándék és két fődíj vár a rajongókra.
Forrás: sportime.hu