Május 17-én harmadik alkalommal kerül megrendezésre a Sportmarketing Újragondolva Meetup, amelynek témája az olimpiai marketing. A rendezvény egy expo típusú kiállítótérrel bővül, ahol cégek és sportszervezetek kapnak bemutatkozási lehetőséget.
Az olimpiai és paralimpiai játékok a világ legnagyobb sporteseménye, amelyet világszerte hatalmas érdeklődés övez. A sportszakma mellett a gazdasági szektor is mindent megtesz a közönség kiszolgálásáért: rengeteg pénzt költenek az olimpiával való képzettársítás kialakítására és különlegesen kreatív módon igyekeznek aktiválni ezt a kapcsolatot. Az olimpia a kommunikációs szakmának is az egyik csúcspontja, ezért rengeteget tanulhat belőle sportszervezet, brand és ügynökség egyaránt.
A meetupon megtudhatjuk, hogy melyek a magyar olimpiai értékek, és milyen előnyökkel, illetve kötelezettségekkel jár az olimpiai partnerség. Választ kapunk olyan érdekes kérdésekre, hogy marketing vonatkozásaiban miért hatalmas lehetőség az olimpia, és hogyan lehet kezelni kommunikációs szempontból a ciklikusságot a négyévente jelentkező sportesemény kapcsán.
A sportolók, sportvezetők, sportmarketingesek, valamint a vállalati szféra marketingesei érdeklődésére számot tartó eseményen Mihók Ildikó (a Magyar Olimpiai Bizottság marketing és kommunikációs igazgatója), Gömöri Zsolt (a Magyar Paralimpia Bizottság elnöke), Kónya Andrea (a K&H Csoport szenior kommunikációs referense), Gergely István (kétszeres olimpiai bajnok vízilabdázó), a Domán Éva (a többek között a Nemzeti Sportot, Képes Sportot és Sport&Style magazint is kiadó Ringier marketing igazgatója), Grand József (a 2020-ig biztosan olimpiai beszállító Polaritás Kft. tulajdonos-cégvezetője) és Jagodits Rómeó (a Magyar Futballmarketing Műhely alapítója) fejtik ki véleményüket a témában. Az ötkarikás játékokhoz különböző területeken keresztül kapcsolódó szakemberek speciális tudása és egyéni tapasztalata alapján kerek képet kaphatunk az olimpiai marketing kulcskérdéseiről.
A rendezvény első alkalommal kerül kibővítésre egy expo típusú kiállítótérrel, ahol a sportszervezetek és az üzleti szféra szereplői kapnak megjelenési, bemutatkozási lehetőséget. A kiállítás, amellett, hogy nagyszerű alkalom a kapcsolatépítésre, izgalmas programokkal várja az érdeklődőket.
A féléves rendszerességgel jelentkező Sportmarketing Újragondolva Meetup formabontó kezdeményezés, amelynek célja, hogy összehozza a hasonló érdeklődésű, a sportért tenni akaró embereket, és friss ötletek generálásával, valamint a szakmai kommunikáció elindításával megteremtse a sportmarketing rendszeres fórumát Magyarországon.
További részletek, jegyinformáció, regisztráció: sportsmarketing.hu/meetup
KORÁBBI MEETUPOK
A korábbi Sportmarketing Újragondolva Meetupok beszámolói, képeit és a DIGI Sport Reggeli Start műsorában lement beszélgetések megtekinthetők az alábbi linkeken:
Sportmarketing Újragondolva Meetup 2011.11.10., Mu Színház – SportPR/Sport branding
2 hozzászólás
Érdekes lesz, lehet elmegyek 🙂
Erről már lemaradtál, mert a múlt héten volt, de legközelebb várunk szeretettel!