Létesítmény menedzsment megoldásokkal foglalkozó vállalattal kötött szerződést a Green Bay Packers NFL-csapat, hogy növelje a kiszolgálás sebességét és a kereskedelmi hatékonyságot a stadionjában.
Az NCR létesítmény menedzsment céggel való megállapodással a helyszíni nézők kiszolgálási színvonalának emelésére törekszik a 2010-ben Super Bowl-t nyerő Green Bay Packers amerikafutball csapat. Az esemény alapú NCR Quest alkalmazásával a Lambeau Field stadionba kilátogató közönség gyorsabb kiszolgálását, az egy szurkolóra jutó értékesítés növelését és a kereskedelmi hatékonyság fokozását szeretnék elérni. Mindezt többek között hitelkártya programok elindításával, az éttermek és az üzletek által használt közös platform kialakításával és a bérleteseknek szóló ajándékkártya, valamint hűség program új alapokra helyezésével valósítják meg.
Az együttműködés keretében hozzávetőlegesen 425 vezetékes, vagy vezeték nélküli érintőképernyős point-of-sale terminált telepítenek a stadionban, illetve a back office menedzsment támogatására szolgáló szoftvereket állítanak használatba. A Green Bay Packers a huszadik NFL-csapat, amelyik az NCR Quest technológia bevezetése mellett döntött.
A Packers tavaly augusztusban jelentette be a Lambeau Field kibővítését: a 143 millió dolláros projekt keretében 6.600 ülőhelyet adnak hozzá a stadion negyedik szinten található karéjához. A felújítás után 79 ezer férőhellyel rendelkező Lambeau Field tizenegyedikről a negyedik legnagyobb arénává lép előre a ligában. A Packers várólistáján 87 ezer szurkoló reménykedik a szezonbérlethez jutásban.
Forrás: ncr.com