Nike+ FuelBand – futurisztikus fitnesskarkötő

by

Hódít a Nike legújabb innovációja, a FuelBand. A LED kijelzővel ellátott karkötő mindenfajta mozgást lekövet és ezekből pontokat számol, így motiválva viselőjét a spotosabb életmódra.

A Nike legújabb találmánya a gyorsulásmérés technológia segítségével érzékel minden emberi mozdulatot, a kapott értékeket pedig egy speciálisan kifejlesztett mértékegységgé, NikeFuel pontokká konvertálja. A NikeFuel pont lényege, hogy ugyanazért a mozgásért mindenkinek egyenlően jár, tehát nemtől és testsúlytól függetlenül kalkulált értéket jelent, amely így könnyen összehasonlíthatóvá válik. A pontrendszer mellett a Nike+ FuelBand segítségével mérhetjük még a mozgással eltöltött időt, az elégetett kalóriamennyiséget és a megtett lépések számát.

A csuklópánt használói minden nap kitűzhetnek maguk elé egy NikeFuel célt, és a 20 darab LED fényből álló kijelző aszerint töltődik a nap folyamán a piros szín felől a zöldbe, ahogyan egyre közelebb kerülünk a vállalt értékhez. Az eszköz egy beépített USB csatlakozóval tölthető, illetve ezen keresztül könnyen összekapcsolható a számítógéppel és szinkronizálható a Nike+ honlappal, egy ingyenes applikáció segítségével pedig iPhonera is átküldhetők az információk. A Nike FuelBand ergonomikus, felhasználóbarát dizájnja miatt pedig egész nap kényelmesen hordható.

A Nike+ FuelBand New York-i bemutatóján a Nike elnök-vezérigazgatója, Mark Parker mellett olyan neves személyiségek vettek részt, mint a hétszeres Tour de France győztes Lance Armstrong, a 100 méter sprint-világbajnoknője, Carmelita Jeter, vagy Kevin Durant, az NBA-ben szereplő Oklahoma City Thunder kosárlabdázója.

Néhány videó ízelítőnek:

Forrás: nikeinc.com

2 Comments

  1. Pingback: Digitális segédedzők | Sportsmarketing

  2. Pingback: Robbanás lehet az okosóra piacon | Sportsmarketing

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Figyelemfelkeltő kampány Ukrajnában

A közelgő labdarúgó Európa-bajnokság apropójából keleti szomszédunkra egyre nagyobb figyelem szegeződik. Ezúttal egy ambient kampány keretein belül próbálják megszólítani az...

Close